Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Voor mij is het ook geen oude Ik heb de watman nog zien draaien aan de hendel en ik vermoed jij ook hoor Dof en kleurverloop vind ik mooi Twijfel aan de linkerzijde of je niet dat hele smalle verticale reepje kan wegsnijden, maar dat zal ook wel een beetje smaak zijn Eddy
Voor mij is het ook geen oude Ik heb de watman nog zien draaien aan de hendel en ik vermoed jij ook hoor Dof en kleurverloop vind ik mooi Twijfel aan de linkerzijde of je niet dat hele smalle verticale reepje kan wegsnijden, maar dat zal ook wel een beetje smaak zijn Eddy
Deze foto is gisteren genomen in het Tram "museum" van Brussel. Ik wist niet dat jullie al zo oud waren , ik had beter de paardentram gefotografeerd .
Het wordt wel tijd dat jullie eens met een nieuwe tram meerijden.
mvg,
Eddy
PS. Marie-Anne, ik wist niet dat je vroeger dat durfde.
Ik vind de foto eerlijk gezegd weinig boeiend. Sorry.
7.13.1 Nettiquette
En voor de andere partij: Als je een werk van iemand écht helemaal niks vindt, ga dan aan het topic voorbij en zeg er niets over, de maker van het werkt heeft weinig aan de mededeling dat iemand niet van een bepaalde foto/video houdt. Of vertel duidelijk waarom je er niets aan vindt.
Wanneer je iemand ergens advies over wil geven, doe dat dan alleen als je kan vertellen hoe dat moet. Dus als je weet hoe dat te bewerkstelligen.
Jammer dat dit zo opgenomen wordt. Hoedanook ik blijf met beide voeten op de grond.
Foto vind ik niet goed omdat dit geen oude tram is (al rijdt hij misschien niet meer) en omdat de het etiketbkakje afgesneden is.
Jammer dat dit zo opgenomen wordt. Hoedanook ik blijf met beide voeten op de grond.
Foto vind ik niet goed omdat dit geen oude tram is (al rijdt hij misschien niet meer) en omdat de het etiketbkakje afgesneden is.
Gewoon het forumreglement volgen, er gaan hier al genoeg mensen lopen.
Nu heb ik tenminste iets aan je opmerkingen en ik kan ook wel tegen kritiek ... zie mijn handtekening.
Sans rancune.
mvg,
Eddy
Gewoon het forumreglement volgen, er gaan hier al genoeg mensen lopen.
Nu heb ik tenminste iets aan je opmerkingen en ik kan ook wel tegen kritiek ... zie mijn handtekening.
Sans rancune.
mvg,
Eddy
Comment