slechts 1 tijdens de ganse shoot, voor de rest:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
de mijne (Marie-Jeanne 11)
Collapse
X
-
de mijne (Marie-Jeanne 11)
slechts 1 tijdens de ganse shoot, voor de rest:
Labels: Geen
-
-
Re: de mijne (Marie-Jeanne 11)
mooie eerste met een heerlijke bg.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Knap, héél aangenaam en lekker bier.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtDe swepper is mooi. In de eerste foto is voor mij de witte optische vlek iets te nadrukkelijk aanwezig Michel.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtDat is het kroontje van de Heilige Duvel.
mvg,
Eddy
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtslechts 1 tijdens de ganse shoot, voor de rest:
Een man met karakter Dien Duvel staat er heel aanlokkelijk bij.
Mvg Yves.What you see is what you get
Comment
-
Leuk met een mooie zacht achtergrond.
Maar een Duvel moet je eer aandoen: Het bier moet de letters doorkruisen en de schuimkraag moet tot boven. Hier heb je dus al stiekem enkele keren genipt voor je de foto hebt genomen Ik ben namelijk ook een kenner en 'stille: Sssssst hier rust den ...' genieter Vandaar
Comment
-
merci allemaal
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtDe swepper is mooi. In de eerste foto is voor mij de witte optische vlek iets te nadrukkelijk aanwezig Michel.
heb ik geprobeerd weg te shoppen, maar het lukt langs geen kanten....
Hier op deze foto heb ik er niets mee gedaan
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtDat is het kroontje van de Heilige Duvel.
mvg,
Eddy
Oorspronkelijk geplaatst door YoeriV Bekijk berichtLeuk met een mooie zacht achtergrond.
Maar een Duvel moet je eer aandoen: Het bier moet de letters doorkruisen en de schuimkraag moet tot boven. Hier heb je dus al stiekem enkele keren genipt voor je de foto hebt genomen Ik ben namelijk ook een kenner en 'stille: Sssssst hier rust den ...' genieter Vandaar
maar ik was dan ook al meer dan een half uur bezig met fotograferen....
ik heb hier thuis al een paar keer Duvels proberen te fotgraferen,
niet gemakkelijk hoor!
Comment
-
Ik vind de Schweppes de beter gelukte van de 2. De lichtjes op het glas Duvel doen je de das hier om. Het kan je maar gesmaakt hebben.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtIk vind de Schweppes de beter gelukte van de 2. De lichtjes op het glas Duvel doen je de das hier om. Het kan je maar gesmaakt hebben.
en de Duvel niet...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtde Schweppes heb ik thuis gefotgrafeerd in een lichttentje
en de Duvel niet...
Je schweppes is dan beter. Maar ik weet uit eerdere experimenten met glazen en flesjes dat dit niet de makkelijkste onderwerpen zijn.
Comment
Comment