Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bij Marie-Jeanne 10

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: bij Marie-Jeanne 10

Ik ben een tijdje van het forum geweest door omstandigheden. Maar als ik deze zie, dan zal ik vlug eens in de archieven naar de 9 andere gaan kijken.
    Ik ben fan van dergelijke accentfoto's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
      merci,
      zo zie je maar hé
      toch maar bij je eerste gedacht blijven....
      Update is nu technisch perfect. Natuurlijk hebben vele beelden ook met smaak te maken, laat hier geen misverstand over bestaan. Soms breek je een foto door ergens een rustpunt in te brengen, wat je voornamelijk ziet in landschapfotografie. Dit is een foto waar je aantoont dat nostalgie icm levensgedrag de onderwerpen zijn. Je maakt de foto af door met de juiste scherptediepte te werken zowel in je voorgrond als in je dieptewerking, waarvoor compliment. Het zogenaamde rustpunt hier is dus je onderwerp(glas/hand/geld) wat boekdelen spreekt in de foto. De vinger had/heeft geen toegevoegde waarde in het beeld(of het nu stoort of niet). Ook je lijnperspectief van de tafel geeft nu het gewenste effect waardoor je bijna in gedachten je tafel in zijn totaliteit voor je ziet. Natuurlijk met respect voor allen die er anders over denken. Het beelden van een foto mag ook wel eens technisch worden beoordeeld, want daar wordt nogal eens aan voorbij gegaan. En... De fotograaf bepaald uiteindelijk zijn foto, met of zonder vinger Waarvoor respect!

Comment

merci,
        ik heb nog altijd mijn twijfels hoor
        Had ik er die vinger van de eerste keer weggecloond....
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
        X