Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kom ik er vandaag niet, ............
Collapse
X
-
-
Re: Kom ik er vandaag niet, ............
Mooie scherpe opname, en kleuren.
-
Oorspronkelijk geplaatst door M... Bekijk berichtMooie rups. scherptediepte iets te krap waardoor de gele borstels in het onscherp gebied vallen.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Ha zie ik dat leuk beesteke nog eens!
Knap hoor!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtHoe moet ik deze scherptediepte vergroten?
Er zijn 3 parameters die de scherptediepte bepalen.nl diafragma, brandpuntsafstand en afstand tot het onderwerp.
Er bestaan rekenprogramma's om de scherptediepte te berekenen dofmaster is er zo één van.
Veel rekenplezier.Perfectie is niet van deze wereld. We kunnen het hooguit benaderen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door M... Bekijk berichtHet diafragma kleiner maken (F groter) is al een mogelijkheid.
Er zijn 3 parameters die de scherptediepte bepalen.nl diafragma, brandpuntsafstand en afstand tot het onderwerp.
Er bestaan rekenprogramma's om de scherptediepte te berekenen dofmaster is er zo één van.
Veel rekenplezier.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtKijk eens naar de exif
minder zoomen of iets achteruit. Hier door zal de rups kleiner in beeld komen en zal een crop nodig zijn.Perfectie is niet van deze wereld. We kunnen het hooguit benaderen.
Comment
-
mooie opname, denk de rups van witvlakvlinder .
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
ben al verschillende keren komen kijken
vind het een mooie opname,
maar ik krijg altijd goesting om die foto horizontaal te zetten....
Comment
Comment