Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Klemskerke

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Klemskerke

heel knappe opname.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Dat is een bijna zekere voor vanavond.....en als het niet zo is, dan geef ik toe, dan ken ik er niks meer van.
      Ik weet dat sommigen hier dit al langer denken maar kom, je moet het kunnen toegeven ook .
      Alhoewel die "hofjury" en landschappen (geen goed huwelijk).......het moet al heel speciaal zijn, maar deze foto catalogeer ik daar dan ook bij .

Groetjes

Comment

De nevelige ochtend mooi vastgelegd.
        grtjs Marc
        Perfectie is niet van deze wereld. We kunnen het hooguit benaderen.

Comment

Ik had hem al zien rondzwerven op verschillende FB pagina's JL Daar ook al beoordeeld, en het blijft een mooi beeld hoor

Comment

Fan erbij!
            Running is a way of living..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Dat is een bijna zekere voor vanavond.....en als het niet zo is, dan geef ik toe, dan ken ik er niks meer van.
              Ik weet dat sommigen hier dit al langer denken maar kom, je moet het kunnen toegeven ook .
              Alhoewel die "hofjury" en landschappen (geen goed huwelijk).......het moet al heel speciaal zijn, maar deze foto catalogeer ik daar dan ook bij .

Groetjes
              Ik ken er dus niks van, en ga hier dan ook mijn conclusies uit trekken .
              Ik zou ook wel eens willen weten wie die 'hofjury' is......ik denk gewoon een éénmansjury .
              Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                Ik had hem al zien rondzwerven op verschillende FB pagina's JL Daar ook al beoordeeld, en het blijft een mooi beeld hoor
                Hoi Mark, denk niet dat je deze al gezien zal hebben op FB. Ik heb er hem nl nog niet op geplaatst.
                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Ik ken er dus niks van, en ga hier dan ook mijn conclusies uit trekken .
                Ik zou ook wel eens willen weten wie die 'hofjury' is......ik denk gewoon een éénmansjury .
                Groetjes
                Ik zou het niet weten Djivan...'t zal voor een volgende keer zijn. Ik ga zeker niet laten van slapen deze nacht..
                Iedereen bedankt !
                Mvg.

Comment

Working...
                X