Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
ja ik had dat eens geprobeerd maar blijkbaar toch niet echt in de smaak gevallen
ik heb nu een update geplaatst en hem als een gewone foto gemaakt
misschien beter nu
mvg martine
Even uitleggen aub? Waarom van dit beeld een verticale panorama? M.i. leent dit beeld zich er niet voor, maar smaken verschillen natuurlijk. Update is voor mij niet mooi. Probeer in het vervolg eens een lager standpunt
Ik vind de update al heel wat beter dan de originele, maar je blijft met dat harde licht op die stammen en dat stoort me wat.
Een hdr ter plaatse, met bewegende bladeren is moeilijk (voor mij toch).
Misschien kan je toch deze foto zo bewerken dat je een drietal foto's bekomt : origineel, donkerder, nog donkerder ; en deze eens proberen samen te voegen ?
Het is maar een voorstel dat ik opper hoor, ik heb het zelf niet geprobeerd.
Groetjes
ik heb geen HDR gemaakt maar een verticale panorama wanneer ik in de laan stond kreeg ik enorm gevoel dat die bomen me echt meenamen naar de hemel !!!,
ik vond het ook een
mooi spel van licht en donker, daarom heb ik ook de donkere stukken gelaten, en liet ik me door de hoge bomen inspireren om eens een verticale panorama te nemen.
Het is niet gewoon maar ik zelf vond het eens het proberen waard; en misschien het gevoel op dit moment deed me op dit idee brengen.
ik probeer zelf eens iets uit, wat dus niet altijd mooi of evident is, maar door andere te laten kijken, weet ik wat die andere ervan vindt
dus alvast bedankt voor het kijken en de reacties
mvdd martine
Comment