Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Niet zo geslaagd volgens mij, scherpe ontbreekt en de bloem volgens mij wat slecht in beeld gebracht.
Ook geen duidelijk verschil tussen voor- en achtergrond.
Volgens mij is deze lens niet geschikt voor uw opzet.
Niet zo geslaagd volgens mij, scherpe ontbreekt en de bloem volgens mij wat slecht in beeld gebracht.
Ook geen duidelijk verschil tussen voor- en achtergrond.
Volgens mij is deze lens niet geschikt voor uw opzet.
Bedankt voor de reacties.
Bij het in beeld brengen had ik niet veel keuze : botanische tuin en ik kon niet staan waar ik wou. Daar de foto genomen is op f16, is het volgens mij normaal dat de achtergrond er relatief scherp op staat. Naar de compositie is hier in feite niet gekeken : ik wou gewoon testen wat voor resultaat het zou geven voor de bloem zelf. Het was ook mijn eerste poging en het tijdstip was ook niet al te best gekozen : pal op de middag en met volle zon. Volgende keer zeker met een aantal factoren rekening houden.
Comment