Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

surrealistisch beeld

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• surrealistisch beeld

Mijn bedoeling ligt hier dat het modern beeld kijkt naar het beeld dat vertelt over een verleden. Wou zoiets al een hele tijd maken. Dit gegeven speelde nu eventjes in mijn voordeel. Het probleem was dat ik sterk te maken had met grote licht contrasten (felle zon op wit gebouw en donker beeld zat in schaduw) . Wat het totaal beeld dan ook surrealistisch kon maken. Heb hiervoor ook HDR gebruikt.
    Nu is mijn vraag of de tegenstelling aanvaardbaar is.

Re: surrealistisch beeld

Begrijp je bedoeling met je uitleg, maar voor mij zitten er te veel overbelichte stukken in de achtergrond.
    Ik schrijf wel 'voor mij', want misschien ben ik wel niet onderlegd genoeg voor dergelijke fotografie .
    Groetjes

Comment

zal er mijn kop hierover breken, ik heb je een Pv gestuurd met een overrompeling van vragen, maar je ken me nu naderhand toch nietwaar ?
      Zal ook nog op zoek gaan om op mijn vragen een antwoord te vinden. Toch van harte dank

Comment

en voor mij spreekt die achtergrond me nu wel aan....
        het beeld vind ik hier 'te'
        Ik ken het beeld totaal niet, maar veronderstel dat het een gezicht heeft.
        misschien meer inzoemen op het gezicht, zodat er minder te donker lichaam is, en meer ogen te zien zijn, die kijken naar je achtergrond...

als je begrijpt wat ik bedoel
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oooh dan heb ik een probleem NoekelMi. Als ik dat doe heb ik het doek (oorlog) en gebouw (theater) aan de overkant niet meer. Maar om je te plezieren, ik ga wel eens terug om haar gezicht te fotograferen. Dan zie je ze ook eens en zie je een ander achtergrond dat je waarschijnlijk ook zal aanstaan.

Comment

ge zijt een schat
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Een moeilijke om te beoordelen Loeky. Ben al enkele keren komen kijken maar geraak er niet uit. Heb precies een probleem met het beeld op de voorgrond dat een groot stuk van de foto inneemt zonder dat ik in feite weet wat de bedoeling daar voor is. Zelf heb je de omgeving beter gezien dan wij en heb je daardoor een heel ander overzicht van de plaats en de omgeving waar je foto hebt genomen. De achtergrond spreekt me aan en zou daar wel meer van hebben willen zien. Kan de reactie van Michel wel volgen.

Gr, Daniel.

Comment

Working...
              X