Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Spijtig van de felle perspectief-vertekening, de foto staat scheef en open.
Anders knappe foto.
Je mag de foto ook wat groter zetten, 600 pix is wat weinig (1024 is het max.)
mvg,
Eddy
Hé, knap beeld !
Ik vermoed dat het hier om straatwerk gaat, voor mij is dan het beeld en het verhaal op zich dan het belangrijkste ! persoonlijk heb ik dus geen last van die deur ...
Je kan er toch wel een aantal zaken bij verzinnen, dus geslaagd voor mij.
Ook mooie bewerking die ik wel kan smaken.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Kan ze alle twee wel waarderen. Het stoort me niet op de eerste dat het scheef staat, het is trouwens straatfotografie en een regel mag daar volgens mij wel eens overtreden worden. Het is het verhaal er achter dat voor mij ook soms interessant is.
Geef mij toch maar de update hoor. Iemand schreef dat er al eens van de regeltjes mag afgeweken worden, waar ik volledig mee akkoord ga, maar als de rechterdeurstijl recht staat en de linker scheef (zoals in de eerste), is dit wel een beetje teveel van het "goeie".
Indien je een foto recht trekt ipv recht zet, dan verlies je bijna niks. Een proberen misschien.
Comment