Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bij Marie-Jeanne 1

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: bij Marie-Jeanne 1

merci allemaal.
    (dit was een deel van mijn eindwerk vorig jaar: een reportage maken over een winkel oid.)

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
    Zijn het meerdere foto's? Of de HDR van NIK toegepast? Door de bewerking verlies je m.i.(mijn gedacht dus) wat aan kleurkwaliteit waardoor het net iets te drukkend is. Je krijgt nu een beeld waardoor het lijkt alsof er redelijk wat puntaangroei in je pixels zit(Net als bij een print en komt natuurlijk vaker voor bij HDR). Het puntje onder de lamp trekt mijn aandacht. Maar ik besef tegelijkertijd dat het beeld verder met smaak te maken heeft. Op zich zeker verdienstelijk , alleen jammer dat je niet de volledige breedte van het biljart kon benutten, maar begrijp wel dat het niet zo eenvoudig is dan dat ik het hier neerschrijf hoor
    ik heb idd ge-NIKed, niet de HDR, maar Color Efex Pro. En dat heeft inderdaad te maken met smaak. Het puntje onder de lamp, ja, dat mocht weg.
    ik had meer biljartbreedte, maar heb toch besloten om er iets af te doen, vond het beter zo.

Oorspronkelijk geplaatst door gbx Bekijk bericht
    Deze geeft me echt wel een raar gevoel. Je wordt precies gestuurd naar een onderwerp door die lijnen, maar hoe verder je kijkt hoe onscherper het wordt... Je zou eigenlijk verwachten dat dat achterste gat scherp was. Ik had precies toch liever gezien wat er achteraan allemaal gebeurt. Maar qua standpunt en kleur vind ik hem echt top.
    het onscherpe achteraan was idd hetgeen ik beoogde.

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Knappe fotografie. Enig minpuntje (voor mij althans) is dat die mevrouw zo prominent in beeld komt.
    Anders niks op aan te merken.
    Groetjes
    ik heb juist gewacht tot die mevrouw in beeld kwam...

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
    Had toch graag de twee " doelen " of hoe noem je dat in elkaars verlengde gezien. Dus meer symmetrisch.
    normaal gezien ga ik daar zeker voor, maar deze keer nu eens net niet...

merci voor het kijken en reageren
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Re: bij Marie-Jeanne 1

Vind hem goed zoals hij is.
      Mvg.

Comment

Working...
      X