Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Geweldige gelaatsuitdrukking van de 'slaaf' - je hebt het goede moment gekozen
Een tikje krapjes bovenaan en linksonder, al word je als toeschouwer daardoor misschien wel wat meer in de actie meegesleept.
Het harde licht, daar kon je zelf natuurlijk weinig aan doen.
Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Daar heb je dan weer volledig gelijk in, noenkelMi. Staat effectief beter centered, good tip.
Laurens, bovenaan was wel de bedoeling, wou het hoofdonderwerp (mijn opdrachtgever) imposant in het beeld krijgen en tegelijk zijn tegenstander (kelt) niet volledig verwaarlozen. Maar linksonder, is een foutje, yup. Had leuker geweest als ik er nog net die hele voet bij had en de cape had beter uitgekomen.
Wat het harde licht betreft, de kwaal van een overmatig zonnige namiddag. Als fotograaf had ik een bijrol gezien het filmopnames waren en mijn taak erin bestond de promotiefoto's van de bewuste film te voorzien. Maar zet me wel aan het denken... Ik ga met die mensen nog vaker samenwerken, zijn er manieren om dat licht wat te compenseren? Evt filters? Fotosoep?
Comment