Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hdr
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Hdr
één en twee tonen dat HDR meer kan zijn dan een effect terwijl je in drie bewijst waarom het een effect is.
Voorkeur voor twee wegens compositie en meest natuurlijk wit. 2, 1 & 3 niet
-
ik heb het niet echt voor HDR-voor-het-HDR-effect; maar vind ze toch meer dan geslaagd.
Comment
-
toch wel mooi als het er zo dik bovenop ligt.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Voor de echte HDR liefhebber misschien, maar dat ben ik niet.
Ik ben wel voor HDR......wanneer je het achteraf niet ziet .
Deze zijn er dan nog iets over ook voor mij, maar voor alles zijn liefhebbers, dat heeft met smaak te maken.
Groetjes
Comment
-
Ik kan dit wel smaken! Nummer 3 vind ik er ook net iets over.Nikon D7000 - Nikkor 18-105mm en 50mm F1.8 glaasje
Comment
-
Er zijn voorstanders en tegenstanders van dit effect te krijgen bij het gebruik van hdr. Zelf ben ik meer een voorstander voor het meer natuurlijke. Wel leuke compositie in nr 2.
Mvg John
Comment
-
Nummer 3 is eigenlijk ook geen HDR. Ik heb wel de files voor een HDR te maken, maar vond deze bewerking het beste overkomen.
Bedankt voor de reacties!
Zoals in de startpost staat, ben ik nog maar net aan het experimenteren met deze techniek.
Ben nog op zoek naar de juiste en beste software om dit te doen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk berichtNummer 3 is eigenlijk ook geen HDR. Ik heb wel de files voor een HDR te maken, maar vond deze bewerking het beste overkomen.
Bedankt voor de reacties!
Zoals in de startpost staat, ben ik nog maar net aan het experimenteren met deze techniek.
Ben nog op zoek naar de juiste en beste software om dit te doen.
Comment
-
Ik vind de foto's super, net omdat het er zo over is.
Nieuwe dingen proberen zorgt ervoor dat je de grenzen nog dient af te tasten, net als ik hoor.
Maar soms is de grenzen overtreden net vernieuwend :-)
Groetjes,
Ronald.Ronald De Neve - Leef het moment, bewaar de herinnering.
Comment
Comment