Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Altijd leuk om eens een landschap in de verschillende seizoenen te zien. Had ik vroeger ook.
Fantastisch mooie kleuren heb je hier en heel goed compo met het weggetje!
Wij hebben dit jaar op wintersport ons plekje daar in 't groen gezien
Maar op jouw foto is het mooi seizoensgroen,'t lijk me heerlijk daar te wandelen!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Bedankt allemaal.
Het grappige was ook, dat ik dit weggetje nog nooit had gezien... zat verstopt onder de sneeuw
Raar dat je dit wegje nog niet gezien had in de winter, want het wordt nochtans van sneeuw geruimd zo te zien aan de sneeuwruimpalen met het rode uiteinde.
Raar dat je dit wegje nog niet gezien had in de winter, want het wordt nochtans van sneeuw geruimd zo te zien aan de sneeuwruimpalen met het rode uiteinde.
Nee hoor, die paaltjes worden er in het najaar uitgehaald, dit weggetje is een onderdeel van de skipiste, ik heb daar van ieder jaar nog een foto van.
Comment