Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi Jako. Vertrekkend uit het donker rechts (met nog voldoende detail) naar het verlichte links vind ik heel goed.
Ook de omzetting is meer dan geslaagd te noemen.
PS Bij dergelijke donkere delen in de foto, best er bij schrijven dat hij beter tot zijn recht komt op een donkere achtergrond.
Ik kijk normaal altijd op classic, maar ik weet dit nu reeds en schakel bij deze direct over naar zwart en het verschil is immens.
Djivan normaal zet ik het iedere keer bij beter bekijken met zwarte achter grond deze keer was ik het vergeten
Bedankt voor de fijne reacties allemaal
Mvg Jako
Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6
Mooi Jako. Vertrekkend uit het donker rechts (met nog voldoende detail) naar het verlichte links vind ik heel goed.
Ook de omzetting is meer dan geslaagd te noemen.
PS Bij dergelijke donkere delen in de foto, best er bij schrijven dat hij beter tot zijn recht komt op een donkere achtergrond.
Ik kijk normaal altijd op classic, maar ik weet dit nu reeds en schakel bij deze direct over naar zwart en het verschil is immens.
Groetjes
+1, ik kijk tegenwoordig standaard met zwarte achtergrond en vind de meeste foto's daar beter bij uitkomen.
Zo ook bij deze, een mooi nachtshot.
Comment