Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vulcan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vulcan


    Groeten
    Danny

  • #2
    Re: Vulcan

    Staat er mooi en scherp op, met een mooi wazige lmaar nog herkenbare achtergrond maar ik had liever iets meer ruimte gezien rechts en iets minder links, zodat het onderwerp minder centraal stond.
    Ook wat meer voorgrond, omdat het voorwiel er nu niet volledig op staat. Zou er ook niet wat minder blauw in mogen, of was dit je bedoeling/bewerking ?

    Groetjes
    Last edited by Guest17; 14 juni 2014, 17:05.

    Comment


    • #3
      Re: Vulcan

      Mooie motor, hij staat er goed op. Mooie details, belichting en scherpte.

      Paar puntjes waar je volgende keer misschien op kan letten;
      de sprieten op de voorgrond brengen niet echt iets bij, beter zonder zodat je de motor volledig vrij hebt staan, beetje meer ruimte onderaan ook.
      Nu heb je die witte poort/deur vertrekken vanuit je zadel. Motor of standpunt iets verschuiven zodat je achtergrond neutraal blijft.
      Groetjes,
      Dominic

      Comment


      • #4
        Re: Vulcan

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Staat er mooi en scherp op, met een mooi wazige lmaar nog herkenbare achtergrond maar ik had liever iets meer ruimte gezien rechts en iets minder links, zodat het onderwerp minder centraal stond.
        Ook wat meer voorgrond, omdat het voorwiel er nu niet volledig op staat. Zou er ook niet wat minder blauw in mogen, of was dit je bedoeling/bewerking ?
        Met minder blauw bekom ik zoiets. Als ik de link moet weghalen, laat het me dan maar weten.
        Groetjes
        Heb eens geprobeerd met andere crop maar vind hem centraal, naar mijn mening, voor zover goed.... toch bedankt voor je reactie
        Danny

        Comment


        • #5
          Re: Vulcan

          mooi
          centraal stoort me niet
          witte deur ook niet.
          Blauwigheid viel me ook op, maar het kan
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

          Comment


          • #6
            Re: Vulcan

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Zou er ook niet wat minder blauw in mogen, of was dit je bedoeling/bewerking ?
            Groetjes
            Ik heb de witbalans nog meermaals gecheckt, via verschillende technieken, kom steeds op hetzelfde uit. De kleuren van de foto, zoals ik hem gepost heb, zeker wat de motor betreft, zijn dus vrij realistisch. Alleen heb ik het groen qua verzadiging ietsje naar beneden gezet.

            Comment


            • #7
              Re: Vulcan

              Oorspronkelijk geplaatst door Widescreen Bekijk bericht
              Ik heb de witbalans nog meermaals gecheckt, via verschillende technieken, kom steeds op hetzelfde uit. De kleuren van de foto, zoals ik hem gepost heb, zeker wat de motor betreft, zijn dus vrij realistisch. Alleen heb ik het groen qua verzadiging ietsje naar beneden gezet.
              Daarom dat ik die zin eindigde met een vraagteken.
              Jij kent de ware kleuren van de motor ik niet .
              Ik dacht het gewoon bij het bekijken van de chroom, maar daar kan evengoed een weerkaatsing in zitten van een blauwe lucht.

              Groetjes

              Comment

              Working...
              X