Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lotte zw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lotte zw

    Graag jullie gedachten over deze



    Canon EOS 1200D
    f/5,6
    1/400 sec
    ISO-100
    Last edited by eke4500; 13 juni 2014, 16:30.

  • #2
    Re: Lotte zw

    niemand?

    Comment


    • #3
      Re: Lotte zw

      Een eerder ongewone pose voor zo'n jong model, en dan ook nog eens in z/w. Dat helpt wel om de achtergrond wat te maskeren vermoed ik. Jammer dat die niet wat meer neutraal is.

      De foto is OK voor mij. Het licht valt mooi op het haar, en de uitsnede vind ik ook wel mooi. Maar je hebt als kijker geen idee waar dit kind zo door gefascineerd is. Moeilijk om daarop commentaar te geven...

      Comment


      • #4
        Re: Lotte zw

        Oorspronkelijk geplaatst door gbx Bekijk bericht
        Een eerder ongewone pose voor zo'n jong model, en dan ook nog eens in z/w. Dat helpt wel om de achtergrond wat te maskeren vermoed ik. Jammer dat die niet wat meer neutraal is.

        De foto is OK voor mij. Het licht valt mooi op het haar, en de uitsnede vind ik ook wel mooi. Maar je hebt als kijker geen idee waar dit kind zo door gefascineerd is. Moeilijk om daarop commentaar te geven...
        Ik kan het niet beter vertellen, moeilijke foto. Wel mooi.
        Mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

        Comment


        • #5
          Re: Lotte zw

          Dankuwel voor de eerlijke commentaar. De achtergrond is inderdaad de reden voor het zwart wit en de uitsnede maar was toch nog blij met het resultaat. Ze was eigenlijk niet echt door iets gefascineerd maar wou zelf op de foto en ging zo poseren. Ik moest wel heel snel zijn want haar zin om te poseren was snel over. Kinderen eh

          Comment


          • #6
            Re: Lotte zw

            Ben een paar keer komen kijken.
            Ik vind hem toch mooi, ook de uitsnede.
            Dat je niet ziet waar ze naar kijkt is niet erg, dat laat wat aan de verbeelding over.
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #7
              Re: Lotte zw

              leuke foto.
              had wel wat meer van het linkeroog willen zien.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment

              Working...
              X