Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

spin

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • spin


  • #2
    Re: spin

    Niet te hard van stapel lopen Barbara, het is je tweede post op een paar minuten en er is er slechts ééntje toegelaten per dag. Dit ter zijde.
    On topic : spin staat er letterlijk 'haar'scherp op, maar nogal centraal, veel ruis in de achtergrond.
    Misschien eens wat info meegeven met de foto (exifs) of toestel/lens/instellingen......enz, dan krijg je zeker reacties met verbeteringen.
    Groetjes

    Comment


    • #3
      Re: spin

      Ik heb een Nikon 3200D (beginner). Ik heb wel ook nog een andere lens 55-300mm
      objectief vr18-55mm
      diafragma F/8
      sluitertijd 1/60sec
      ISO 100

      Ik heb wel achteraf het beeld nog iets vergroot waardoor de ruis waarschijnlijk ontstaan is. Welke gegevens zijn belangrijk om eventueel bij een foto te vermelden? Als je niet over een macro lens beschikt welke lens gebruik je dan het beste om toch nog relatief kleine dingen te fotograferen, of is dit uit den boze zonder macrolens?

      Sorry trouwens voor de dubbele post, maar ik heb maar 2 foto's die ik eigenlijk best leuk vond (behalve dan van de ruis), ik hou er in het vervolg rekening mee slechts 1 foto per dag te posten

      groetjes

      Comment


      • #4
        Re: spin

        toch wel goed gelukt
        nu je toch gecropped hebt, zou ik haar dan iets anders positioneren, zodat ze niet zo in het midden staat.
        Heb je veel gecropped?
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

        Comment

        Working...
        X