Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoutkamp

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zoutkamp

    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

  • #2
    Re: Zoutkamp

    Een heel kleurige foto
    grt. Ria

    Comment


    • #3
      Re: Zoutkamp

      een mooie scherpe en kleurige foto Noenkel
      maar volgens mij wringt er toch iets
      mss een stap naar links moeten doen?
      grts Dirk
      __________________________________________________ _
      Sony A580 en wat glas.

      Comment


      • #4
        Re: Zoutkamp

        Hé dat is een heel leuke foto!
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

        Comment


        • #5
          Re: Zoutkamp

          leuk al komen de zeevaart aspecten niet tot zijn recht.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Zoutkamp

            NoenkelMi,
            Een beetje hetzelfde gevoel als bij rdirky 45 ...
            Bij deze wringt er voor mij ook iets, ondanks het mooie kleurenpalet ...
            Het ontbreken van enig stukje dak achter de dakgoten van elk huisje doet vreemd aan ... Als ik kijk stond jezelf niet helemaal recht op recht ten opzichte van de huisjes. Op zich niks mee mis hoor. Maar het ontbreken van enig " achterwerk of achterliggend " dak bij de huisjes geeft dan een raar gevoel in het totale perspectief. Precies alsof het nu kartonnen wanden zijn tegen een stukje achtergrond ...
            Kan het zijn dat op deze toch enige cs werk gebeurd is ? Zie het gele huis aan de rechterdakgoot verspringt precies iets en is ook nog een vreemd stuk pannendak te zien ...
            Nu, dit is maar mijn persoonlijk gevoel bij deze ....
            groeten,
            deka
            There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

            Comment


            • #7
              Re: Zoutkamp

              Kleurrijke scherpe foto, maar de verspringende dakgoot/dak was ook het eerste wat me opviel.
              Ook onderaan in het midden lopen die twee paden naar de deuren naar elkaar toe, daar waar ze in werkelijkheid recht naar de straat lopen, aan het samenkomen van die paden lijkt er ook een en ander niet koosjer. Ik denk dat je 'groothoek' niet voldoende groot was, bij meer achteruit gaan lag je in het water, en is dit een stitch die niet helemaal gelukt is.
              Wel jammer van deze foutjes.
              Groetjes
              Last edited by Guest17; 12 juni 2014, 09:33.

              Comment


              • #8
                Re: Zoutkamp

                Ondanks een paar schoonheidsfoutjes toch een mooie opname

                Mvg Yves.
                What you see is what you get

                Comment


                • #9
                  Re: Zoutkamp

                  merci allemaal
                  Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
                  NoenkelMi,
                  Een beetje hetzelfde gevoel als bij rdirky 45 ...
                  Bij deze wringt er voor mij ook iets, ondanks het mooie kleurenpalet ...
                  Het ontbreken van enig stukje dak achter de dakgoten van elk huisje doet vreemd aan ... Als ik kijk stond jezelf niet helemaal recht op recht ten opzichte van de huisjes. Op zich niks mee mis hoor. Maar het ontbreken van enig " achterwerk of achterliggend " dak bij de huisjes geeft dan een raar gevoel in het totale perspectief. Precies alsof het nu kartonnen wanden zijn tegen een stukje achtergrond ...
                  Kan het zijn dat op deze toch enige cs werk gebeurd is ? Zie het gele huis aan de rechterdakgoot verspringt precies iets en is ook nog een vreemd stuk pannendak te zien ...
                  Nu, dit is maar mijn persoonlijk gevoel bij deze ....
                  groeten,
                  deka
                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Kleurrijke scherpe foto, maar de verspringende dakgoot/dak was ook het eerste wat me opviel.
                  Ook onderaan in het midden lopen die twee paden naar de deuren naar elkaar toe, daar waar ze in werkelijkheid recht naar de straat lopen, aan het samenkomen van die paden lijkt er ook een en ander niet koosjer. Ik denk dat je 'groothoek' niet voldoende groot was, bij meer achteruit gaan lag je in het water, en is dit een stitch die niet helemaal gelukt is.
                  Wel jammer van deze foutjes.
                  Groetjes
                  inderdaad, dit is een panoramafoto, die niet helemaal gelukt is.
                  2 foto's
                  ik heb -denk ik- de verkeerde beslissing genomen om niet op dezelfde plaats te blijven staan toen ik de foto's nam; wss was ik nog niet van plan om een pano te maken.
                  ik stond telkens op de middellijn tussen de 2 linker -en de 2 rechterhuizen in.
                  Het ware mss beter geweest indien ik het 'dakzijzicht' van het 2e huis weggecloond had.
                  Op 1 van beide foto's is trouwens ook het 'dakzijzicht' van het 3e huis te zien.

                  het
                  het gele huis aan de rechterdakgoot verspringt precies iets
                  daar had ik nog niet eens opgelet....
                  en ook niet op het samenkomen van de paden, die idd loodrecht naar het water lopen.

                  jammer...
                  toch zeker en vast bedankt voor de comments
                  ik probeer...
                  mijn Fijsboecq en mijn flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zoutkamp

                    Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk bericht
                    Ondanks een paar schoonheidsfoutjes toch een mooie opname

                    Mvg Yves.
                    +1.
                    Mooie kleuren.
                    Mvg.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zoutkamp

                      Wel een kleurrijk geheel enne....je nieuwe na/onderschrift is een waarheid zonder weerga!
                      vriendelijke groeten, Sien

                      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                      Comment

                      Working...
                      X