Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
T.
Collapse
X
-
-
Re: T.
Mooi die blik vastgelegd.
Mvg,
EddySmaken verschillen
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtEen mooie met die beweging van het hoofd.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk berichtHet was een heel goeie tot je met de 'blur' tool aan de slag bent gegaan. Elk detail in de huid is weg en de nek lijkt wel van plastic. Jammer, een gemiste kans. Ik zou hier graag het origineel eens zien want dat is volgens mij véél beter.
Tjerri
grt. Ria
Comment
-
-
Thx allemaal voor jullie reacties.
Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk berichtHet was een heel goeie tot je met de 'blur' tool aan de slag bent gegaan. Elk detail in de huid is weg en de nek lijkt wel van plastic. Jammer, een gemiste kans. Ik zou hier graag het origineel eens zien want dat is volgens mij véél beter.
Tjerri
Als update een versie zonder blur. Het kan zijn dat het zwart wit in de update wat afwijkt van het origineel. Probeer maar eens 2 keer precies allemaal dezelfde bewerkingen te doenGroetjes,
Dominic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtThx allemaal voor jullie reacties.
Ik heb inderdaad wat gelijkgetrokken, waarschijnlijk wat teveel.
Als update een versie zonder blur. Het kan zijn dat het zwart wit in de update wat afwijkt van het origineel. Probeer maar eens 2 keer precies allemaal dezelfde bewerkingen te doen
Sproeten of vlekjes haal ik nooit helemaal weg tenzij een opdrachtgever of model hierom specifiek vraagt. Tot slot maakt dit deel uit van een persoonlijkheid.
In het origineel komen de contrasten z/w nog beter over.
Blik & beweging zijn goed geregistreerd. Goede foto.
TjerriLast edited by Tjerri; 11 juni 2014, 08:59.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk berichtHoe zie je dat, ik heb ken hier dus NIKS van!! Zo opgepoetst ziet die foto er toch niet uit
grt. Ria
Tjerri
Comment
Comment