Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rhijnendalroute Duitsland

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rhijnendalroute Duitsland

Edit:Links zijn even FB kwaliteit, ik lijk er niet meer in te slagen foto's van Flickr hier neer te zetten.

Eventjes geleden dat ik hier weer ben geweest... Donderdag vertrokken we op een 4 daagse motortrip naar Duitsland. Nadat ik helaas na 50 kilometer al onderuit ging door olie op de baan, ben ik verder gereden in een Porche Carera van 1985 Deze foto's zijn langs de route genomen. Normaal fotografeer ik enkel paarden, dit is dus totaal iets nieuws voor mij dus zou graag tips willen. Vooral qua compositie en opbouw, want de camera stond gewoon op de A. Ik weet het, het zou niet mogen, maar voelde me zo beroerd vanwege mijn motor die kapot was (en nog steeds is ) dat ik ze zonder veel nadenken nam, omdat de papa het wou...

Aan de foto's is er niet geknipt. Dit is de manier waarop ze zijn getrokken, zonder wat weg te snijden, foutjes weg te werken etc. Het enigste dat licht is aangepast is het contrast.
    Toestel Nikon D90, lens 18/200mm

1.

2.

3.

Last edited by DeMolenhoek; 6 juni 2014, 16:13.

Re: Rhijnendalroute Duitsland

Ik zie geen foto's

Mvg Yves.
    What you see is what you get

Comment

Zouden er nu normaal moeten staan. Is even fb kwaliteit want op Flickr kan ik geen link meer krijgen per foto?

Comment

Ik zie 3 best wel aardige foto's.

Comment

Je foto's zijn te flets.
          Probeer eens het contrast te verhogen of een S te leggen met curven. Het resultaat zal stukken beter worden.
          mvg,
          Eddy
          Smaken verschillen

Comment

Naast de foto op Flickr staat een rechthoek met een pijl die naar rechtsboven wijst daar vindt je de links per foto.
            Je moet de BBcode hebben en dan de 1024 pixels selecteren

Comment

Working...
            X