Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Voor een eerste niet slecht gedaan. In de toekomst proberen om de oogjes scherp te krijgen en het kopje in beeld te nemen. Als je het licht meet op een witte bloem zou ik een beetje onderbelichten, detailverlies aan de bovenste bloemblaadjes nu. Ook een groen randje te zien van CA denk ik. http://www.digitalefotografietips.nl...lightroom-4-1/
Als dit onderdeel van fotografie je ligt is het zeker de moeite waard om je er verder in te verdiepen.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment