Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het paard staat er heel mooi op, maar inderdaad een beetje jammer van de achtergrond.
Mits wat (geduldig) cloonwerk kan je die nog verbeteren.
Mooi de actie weergegeven door het stof en de vier benen van de grond .
Die heb je natuurlijk niet altijd voor het kiezen.
De BG is inderdaad verre van optimaal, spijtig genoeg kan ik niet zomaar beslissen op welk veld het paard mag lopen.
Deze BG was nog de minst storende, anders stonden er gebouwen en andere ruiters bij op de foto.
En om eerlijk te zijn zou ik liever de foto opnieuw maken met de juiste achtergrond dan deze weg te clonen.
Het is in deze toch wel even werk en vooral: ik weet dat ik dan niet meer toon wat er op dat moment was.
Groetjes,
Ronald.
Ronald De Neve - Leef het moment, bewaar de herinnering.
Comment