Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke cursus fotografie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welke cursus fotografie

Hallo,

Ik ben op zoek naar een interessante cursus fotografie in het Antwerpse. Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in fotografie, en nu ik er tijd voor heb, zou ik graag een cursus in avondschool volgen, gewoon als hobby, 1 of 2 dagen per week.
    Tot hiertoe was ik vooral geïnteresseerd in landschappen, maar na meer opleiding kan deze interesse natuurlijk nog uitgebreid worden.

Als er iemand goeie cursussen weet.. Ik hoor het graag. ☺

Kalle

Re: Welke cursus fotografie

In de meeste CVOs (centrum voor volwassenenonderwijs) is er wel een cursus fotografie, maar de kwaliteit kan variëren. goed informeren is de boodschap. Voor het Antwerpse weet ik het niet, maar in Limburg steekt die van Heusden-Zolder er voor mij bovenuit: professionele aanpak, prima cursusmateriaal en les gegeven door "echte" fotografen. Veel scholen houden rond deze tijd opendeur, dus zeker langs gaan.

Als je voorkeur hebt voor de meer "artistieke" kant kun je eens gaan kijken maar het deeltijds kunstonderwijs (de "tekenacademie"). Er zijn daar ook altijd cursussen voor volwassenen. De CVOs hebben de neiging meer de technische kant opgaan (studiowerk e.d.). (Hier ga ik problemen mee krijgen )

Comment

Ik ken zelf nog niet zoveel van fotografie, daarom ik net gestart met deze opleiding. http://www.hetfotografieinstituut.nl/index.cfm?code=GO

Comment

Cvo heeft vestiging in Berchem,Brasschaat... leuke leerzame modules digi fotografie! Suc6
        vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Working...
        X