Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
sunny dog
Collapse
X
-
-
Re: sunny dog
Nou ik weet het niet, vermoed dat het om een wit hondje gaat. Hier is ie niet helemaal wit. Hij is links ook overbelicht.
Om hem als souvenir te bewaren zou ik eerst de het rood eruit halen, omzetten in zw foto, nog wat verscherpen en contrast toevoegen. Om het minder druk te maken bovenaan snijden, alleen de poten zichtbaar, de schaduw doet de rest.
-
De kleurtjes zitten niet goed vrees ik. Mooi kopje om het nogmaals te proberen met een lager standpunt. Probeer op ooghoogte van je vriend te komen met je toestel. De dof vind ik mooi gekozen.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtNou ik weet het niet, vermoed dat het om een wit hondje gaat. Hier is ie niet helemaal wit. Hij is links ook overbelicht.
Om hem als souvenir te bewaren zou ik eerst de het rood eruit halen, omzetten in zw foto, nog wat verscherpen en contrast toevoegen. Om het minder druk te maken bovenaan snijden, alleen de poten zichtbaar, de schaduw doet de rest.
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtDe kleurtjes zitten niet goed vrees ik. Mooi kopje om het nogmaals te proberen met een lager standpunt. Probeer op ooghoogte van je vriend te komen met je toestel. De dof vind ik mooi gekozen.
Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk
Comment
Comment