Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sunny dog

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• sunny dog

Sunny dog by Photography Bram, on Flickr

Re: sunny dog

Nou ik weet het niet, vermoed dat het om een wit hondje gaat. Hier is ie niet helemaal wit. Hij is links ook overbelicht.
    Om hem als souvenir te bewaren zou ik eerst de het rood eruit halen, omzetten in zw foto, nog wat verscherpen en contrast toevoegen. Om het minder druk te maken bovenaan snijden, alleen de poten zichtbaar, de schaduw doet de rest.

Comment

De kleurtjes zitten niet goed vrees ik. Mooi kopje om het nogmaals te proberen met een lager standpunt. Probeer op ooghoogte van je vriend te komen met je toestel. De dof vind ik mooi gekozen.
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
        Nou ik weet het niet, vermoed dat het om een wit hondje gaat. Hier is ie niet helemaal wit. Hij is links ook overbelicht.
        Om hem als souvenir te bewaren zou ik eerst de het rood eruit halen, omzetten in zw foto, nog wat verscherpen en contrast toevoegen. Om het minder druk te maken bovenaan snijden, alleen de poten zichtbaar, de schaduw doet de rest.
        Het was een test foto met men nieuwe camera :-) en kwa kleur wat het de opzet het zo tedoen :-)

Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
        De kleurtjes zitten niet goed vrees ik. Mooi kopje om het nogmaals te proberen met een lager standpunt. Probeer op ooghoogte van je vriend te komen met je toestel. De dof vind ik mooi gekozen.
        Dankje, de kleur heb ik expess zo gedaan :-) maar het is Idd beetje over de top. Zal er rekening met houden in het vervolg :-)

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

Comment

Working...
        X