macro 100mm
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
klokje (onbekende bloem voor mij)
Collapse
X
-
-
Re: klokje (onbekende bloem voor mij)
Geen idee welk klokje dit is. Stengeltje vertrekt mooi uit de hoek. Het bovenste bloemblad zit in de dof, zo dat het alle aandacht trekt. De BG is niet natuurlijk naar mijn mening, de kleurtjes passen wel bij elkaar. Dat is de keuze van de fotograaf.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
-
wel ik weet niet hoe het komt maar ik heb aan de BG niets veranderd het was wel een groene struik met grote bladen die vlak achter de klokjes stond
ik heb me wel gericht dat de klokjes zeker voor de groene bladen zaten,
Exif macro lens 100mm 1/800 f4 iso 200
mvg mvdd martine
Comment
-
ja er zit nog eentje achter, dat was de bedoeling dat er rond mijn klokje een randje van het andere klokje zat, dus ik was blij dat ik geslaagd
was dus zeker geen domme vraag, en op vragen zijn er meestal wel antwoorden he
mvg martine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mvdd Bekijk berichtja er zit nog eentje achter, dat was de bedoeling dat er rond mijn klokje een randje van het andere klokje zat, dus ik was blij dat ik geslaagd
was dus zeker geen domme vraag, en op vragen zijn er meestal wel antwoorden he
mvg martine
grt. Ria
Comment
-
-
Indien je dit met een macro-objectief gemaakt hebt dan komt die rare achtergrond door je diafragma, voor zoiets heb je al vlug een F8 nodig om wat scherptediepte te krijgen. Probeer het eens uit zou ik zeggen, het resultaat zal veel mooier zijn
Comment
Comment