up
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Raindrops
Collapse
X
-
-
Re: Raindrops
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtHello swam, pracht foto. Ik zou bovenaan en onderaan wat snijden en je mag de verscherping nogbiets meer doorvoeren
Comment
-
Deze is beter maar, ik schreef Swam dat ik een andere voor ogen had. Ik had het hem opgestuurd, maar hij twijfelt en wil dat ik hem even hier toon om te zien hoe jullie hierover denken. Dus plaats ik hem dan even maar. Natuurlijk is de kwaliteit iet minder omwille het feit ik niet over het originele beschik.
Wat deed ik : scherper maken en andere uitsnede.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtDeze is beter maar, ik schreef Swam dat ik een andere voor ogen had. Ik had het hem opgestuurd, maar hij twijfelt en wil dat ik hem even hier toon om te zien hoe jullie hierover denken. Dus plaats ik hem dan even maar. Natuurlijk is de kwaliteit iet minder omwille het feit ik niet over het originele beschik.
Wat deed ik : scherper maken en andere uitsnede.
...leeg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtBij de tweede komt voor mij de lichtinval op het blad mooier uit.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Zeg maar gerust 'zij' hoor
Ik vind het inderdaad moeilijk. Ik vind beide versies (mijn up en versie van loeky) verschillende pluspunten hebben. Bij mijn up vind ik dat het lichte blaadje mooi afsteekt tegen de donkere voor- en achtergrond. Maar bij de uitsnede van Loeky staat het blaadje echt centraal en valt hij misschien meer op? Dus tips krijg ik graag! :-)
Comment
-
Comment