Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

UItnodigend + update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• UItnodigend + update

================================================== ==========================

update

Last edited by jessey; 12 mei 2014, 21:57.

Re: UItnodigend

Jammer dat er nog geen reactie is gekomen. Is hij dan zo slecht. In elkaar gezet.

Vriendelijke groet, jessey

Comment

Denk dat ik het wel begrijp waarom er geen reactie op komt. Het is voor mij, en ook mss voor de meesten hier een onbekend beeld waarvan we moeilijk de werkelijke kleuren kunnen inschatten. Met een beetje uitleg er soms bij wat meer begripvoller, denk ik dan. Op zich komt de Engel leuk los, maar het is jammer dat je boven ruimte laat en onder te weinig

Comment

Jessey, ik ben nu toevallig iemand die dergelijke creatieve dingen wel kan smaken. Ik ga van de veronderstelling uit dat dit een tube(psp term) is op een zelfgemaakte BG. Dat je weinig reactie krijgt kan liggen aan het feit dat het niet echt om een menselijke afbeelding gaat noch een realistisch beeld is. Er zijn meerdere site's te vinden met dergelijke werkjes, enkel wie het interesseert gaat er naar op zoek. Staan prachtige zaken op.
        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

MGfoto,

Bedankt voor je reactie de kleuren van de engel is zoals die word weergeven. Ik heb de engel uit zijn omgeving gehaald. En de achtergrond gecreëerd in photoshop.

Comment

Anaisje,

Bedankt voor je reactie ik heb het beeldje. Op een eigen gemaakte laag gezet.

Voor de rest ben ik niet bekend met termen van PSP neem aan paintshop pro.

Comment

Inderdaad Paint Shop Pro. Een afbeelding uitsnijden met een doorzichtige BG noemt men daar een tube.
              Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Dit gaat een beetje mijn petje te boven...maar begrijp met niet verkeerd hoor..."t is gewoon dat ik hier niets zinnigs kan over zeggen!
                vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                  Dit gaat een beetje mijn petje te boven...maar begrijp met niet verkeerd hoor..."t is gewoon dat ik hier niets zinnigs kan over zeggen!
                  Dank je wel Sien.
                  Dus het ziet er niet opgeplakt uit ?

Als ik naar deze compilatie kijk mis ik iets zat te denken aan een boom of boomwortels of aan andere dingen.

Comment

Nou ik zou hier niet teveel meer aan toevoegen Jessey, daar ontbreekt je de ruimte voor en dan wordt alles overladen. Wat je wel,kunt proberen ze kleiner ergens te plaatsen in een nieuw decor en met nog een personage erbij. Nl. voor wie is dat kristal ?

@anaisje : ken jij zo'n plaats ? Lijkt me wat.

Comment

Eerlijk gezrgd is dit niet mijn ding. Ik vind het dan ook niet echt een foto maar eerder een soort tekening.
                      Misschien dan je inderdaad meer reacties gaat krijgen op fora waar ze hier meer mee bezig zijn.

Mvg john
                      http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk bericht
                        Eerlijk gezrgd is dit niet mijn ding. Ik vind het dan ook niet echt een foto maar eerder een soort tekening.
                        Misschien dan je inderdaad meer reacties gaat krijgen op fora waar ze hier meer mee bezig zijn.

Mvg john
                        Bedankt voor je reactie zal het in mijn achter hoofd houden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
                          Dank je wel Sien.
                          Dus het ziet er niet opgeplakt uit ?

Als ik naar deze compilatie kijk mis ik iets zat te denken aan een boom of boomwortels of aan andere dingen.
                          Jessey, wat me meteen opvalt bij dit beeld is de DOF. De focus ligt op de ogen van de engel, waardoor de rest van de engel niet scherp is, en daar is niets mis mee (integendeel). Als je de logica doortrekt zou ook de achtergrond geblurred moeten zijn, en die is net heel scherp. Iemand die regelmatig foto's neemt krijgt dan onmiddellijk het gevoel dat er iets niet klopt aan het plaatje. Leuke engel trouwens, en mooie uitsnede gemaakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GameBE Bekijk bericht
                            Jessey, wat me meteen opvalt bij dit beeld is de DOF. De focus ligt op de ogen van de engel, waardoor de rest van de engel niet scherp is, en daar is niets mis mee (integendeel). Als je de logica doortrekt zou ook de achtergrond geblurred moeten zijn, en die is net heel scherp. Iemand die regelmatig foto's neemt krijgt dan onmiddellijk het gevoel dat er iets niet klopt aan het plaatje. Leuke engel trouwens, en mooie uitsnede gemaakt.
                            Kijk daar heb ik niet aan gedacht tijdens het samenvoegen van het beeld.
                            Dus dat wordt vanavond een update plaatsen.

Comment

Working...
                            X