Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleur.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kleur.

Zo, hier hebben we wel een paar potten verf voor nodig. Natuurlijk had ik een meer spannende lucht willen hebben, maar het weer was, zoals het was.
    Ik kan ook de hoogspanningsmast weg shoppen, maar ook nu heb ik m'n twijfel. Zo is het en niet anders. Moet ik dan ook het bootje weghalen ......... ?
    Bedankt voor het kijken en iedereen een heel fijne dag gewenst.

Iso 50 - 50mm - f/8 - 1/125sec.

Last edited by Kai57; 9 mei 2014, 18:33.

Re: Kleur.

Prachtig die kleuren en de herhaling van de bouwstijl. Persoonlijk zou ik de hoogspanningsmast weghalen want die doet toch wat afbreuk aan het geheel.

Comment

Ik zou inderdaad enkel die hoogspanningsmast verwijderen.
      Ben wel nieuwsgierig waar deze foto is genomen.

Comment

Mooi scherp, prachtige kleuren. Voor de mast sluit ik mij bij mijn voorgangers aan.

Comment

Mooie foto.
          Mast en kabels moeten eraf.
          Waar?

Comment

Sorry voor de late reactie. Kom net van mijn werk. Bedankt voor de opmerkingen en het bekijken.
            Op mijn werk zien de kleuren er fletser uit dan op mijn scherm thuis. Zou jammer zijn, want het zijn heel sprekende kleuren.
            Ik zal kijken of ik wat kan shoppen.

Comment

De mast en kabels zou ik ook weghalen.
              Ook kan je nog een miniem boogje leggen in de curves, dan komt er nog meer leven in de kleuren en reflecties.

Heel knap plaatje
              Groetjes,
              Dominic

Comment

Vind dit knap en fris maar net als de voorgaande ;weg met die mast!
                vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Het lijkt me een heerlijke plaats om te verblijven. Om er een volledig afgewerkt plaatje te maken zou ik toch ook de tijd erin steken om die mast weg te poetsen.
                  grt. Ria

Comment

Ik ben bezig geweest met die mast. Dat wordt een lastige klus. Er zit namelijk miniem kleurverschil in de blauwe lucht, waardoor je aftekening gaat zien. Niet fraai, Ik werk trouwens in Lightroom5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kai57 Bekijk bericht
                      Ik ben bezig geweest met die mast. Dat wordt een lastige klus. Er zit namelijk miniem kleurverschil in de blauwe lucht, waardoor je aftekening gaat zien. Niet fraai, Ik werk trouwens in Lightroom5.
                      Klik. Welgeteld 3 minuutjes werk met de grove borstel, in photoshop. Laat maar iets weten als het linkje weg moet
                      Groetjes,
                      Dominic

Comment

Dank je wel Zibro voor je moeite. Ben er maar eens goed voor gaan zitten en heb nu een update geplaatst. Resultaat is wel, dat er op dit moment een grote stroomstoring is in Groningen.

Comment

Resultaat is wel, dat er op dit moment een grote stroomstoring is in Groningen.
                          Is niet erg, je foto ziet er tenminste beter uit ! Knap gedaan, mooie kleuren

mvg John
                          http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Dank je wel Zibro voor je moeite. Ben er maar eens goed voor gaan zitten en heb nu een update geplaatst. Resultaat is wel, dat er op dit moment een grote stroomstoring is in Groningen.
                            ach dat is ver uit mijn buurt heb ik geen last van . Die masten ontsieren het landschap toch enkel maar.
                            Zouden er geen andere mogelijkheden zijn ?

Comment

... Natuurlijk had ik een meer spannende lucht willen hebben, maar het weer was, zoals het was.
                              de lucht is zo juist goed vind ik.
                              mooiie update.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                              X