Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste shoot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn eerste shoot

Hallo
    Ik ben nieuw op dit forum alsook in de wereld van de digitale fotografie.
    Vorige week, eindelijk na lang wachten en sparen, mijn eerste digitale reflexcamera aangeschaft.
    Na wat studiewerk ben ik dan maar beginnen foto's nemen.
    Hieronder alvast een voorsmaakje.
    Dit zijn foto's waar geen fotoshop aan te pas komt.
    Graag jullie mening.
    Alvast dank

Re: Mijn eerste shoot

Welkom op dit forum, kindje staat er mooi en helder op al ben ik niet wild van de pose.
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

welkom op het forum. Het is een geslaagde eerste oefening op Dof.
      Ik zal beginnen met een eerste tip: probeer de handjes en armpjes niet af te snijden, maar volledig op de foto te krijgen. Indien er bijvoorbeeld een half body shot gekozen wordt, dan zorg je dat je de armen of benen op een goede plaats laat vallen, bijvoorbeeld op de buik, maar nooit op de elleboog of op 1 vinger of zo.

Comment

welkom op dit forum,je zal hier wel raad genoeg krijgen,om je fotos te vebeteren,grts,Jozef
        Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door YoeriV Bekijk bericht
          welkom op het forum. Het is een geslaagde eerste oefening op Dof.
          Ik zal beginnen met een eerste tip: probeer de handjes en armpjes niet af te snijden, maar volledig op de foto te krijgen. Indien er bijvoorbeeld een half body shot gekozen wordt, dan zorg je dat je de armen of benen op een goede plaats laat vallen, bijvoorbeeld op de buik, maar nooit op de elleboog of op 1 vinger of zo.
          Oorspronkelijk geplaatst door jozef De Ryck Bekijk bericht
          welkom op dit forum,je zal hier wel raad genoeg krijgen,om je fotos te vebeteren,grts,Jozef
          Ook van mij een welkom. Ik volg bovenstaande, je foto oogt ook mooier als deze centraal geplaatst wordt, maar dat heeft niets met fotografie te maken .
          mvg Bruno D.G.
          Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Persoonlijk vind ik een heel goede foto. Geen bezwaar betreffend de pose, integendeel, geen klassieke pose. En voor de eerste oefeningen proficiaat!

Comment

welkom op BD.
              leuke foto.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
              X