Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Volg hoor Sien mooi in beeld, echter ik mis een beetje scherpte, zie ik dit alleen?
Dit is geen grap maar ik heb de indruk dat ik de laatste tijd dingen iets minder scherp zie, oogarts zegt alles ok ?
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Volg hoor Sien mooi in beeld, echter ik mis een beetje scherpte, zie ik dit alleen?
Dit is geen grap maar ik heb de indruk dat ik de laatste tijd dingen iets minder scherp zie, oogarts zegt alles ok ?
Ik denk/ben bijna zeker dat jouw ogen picobello zijn.
De scherpte is er niet in deze. Precies of er is één of andere bewerking uitgevoerd op de hele foto.
Groetjes
Ik denk/ben bijna zeker dat jouw ogen picobello zijn.
De scherpte is er niet in deze. Precies of er is één of andere bewerking uitgevoerd op de hele foto.
Groetjes
+1, misschien teveel verscherpt?
Waarschijnlijk is de originele beter dan deze versie
+1 voor de scherpte. Maar het wolkendek vind ik wel heel leuk.
Het wordt niet veel gedaan, maar ik scrolde de foto en zag eerst enkel de lucht voor ik het landschap zag. En tot dan vond ik het een prachtfoto. Ik zou dus zeggen maak er een luchtfoto van. Men mag eens buiten de lijntjes kleuren en bijvoorbeeld enkel lucht brengen ook hé. Niet?
Comment