Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Concentratie
Collapse
X
-
-
Re: Concentratie
prima foto!!
dat opspattende water onder surfplank ... schitterend!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk berichtprima foto!!
dat opspattende water onder surfplank ... schitterend!
Gr, Thomas
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtMooie foto Daniel!! Zou zelf durven links en boven er iets af te halen(niet veel hoor!, ivm kijkruimte), maar het is uw foto. M.I. accentueer je de actie nog beter. +'
Als je de link weg wil, effe kloppen..http://postimg.org/image/425aw9o3h/
Last edited by Guest4; 7 mei 2014, 21:14.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk berichtSorry hoor Mark, maar met het geel eruit te halen kloppen de kleuren nu niet meer.
Dicht bij het strand zijn de golven wel degelijk zo geel hoor.
Mooie foto Daniel.Last edited by Guest4; 7 mei 2014, 21:12.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtDit bedoelde ik Daniel, en laat je goed adviseren, want soms kijkt men over het iets teveel aan geel heen. Kijk maar eens goed in de foto, beetje geel eruit en de foto links, reepje boven en rechts beetje gesneden, maakt de foto een stuk krachtiger, maar het blijft uw keuze.
Als je de link weg wil, effe kloppen..http://postimg.org/image/425aw9o3h/
met golven die krachtig op de kust afkomen. De Kite-Surfer zit dicht op de vloedlijn, dus in ondiep water en met de kracht van de golven wordt er veel zand op en neer meegenomen in de golven wat als resultaat geeft dat er geen (zuiver) wit kan in zitten. Naar mijn inzien komen de kleuren van de golven en de rest van de foto duidelijk overeen met wat de werkelijkheid was. Ik woon nu al 58 jaar aan zee en de laatste 13 jaar op de zeedijk en dat zal je wel al gemerkt hebben dat de meeste foto's die ik plaatst daar iets mee te maken hebben. Neem me reactie aub niet verkeerd op en nogmaals bedankt dat je de moeite heb gedaan om me iets bij te brengen.
Ook bedankt aan deze die hebben gekeken en voor de reacties.
Gr, Daniel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk berichtBedankt voor je meedenken Mark maar nu denk ik dat je niet echt verbonden bent met de zee en zijn variatie van kleuren onder invloed van zon, wolken, wind en al wat er bij komt kijken. Deze foto is genomen met windkracht 5 dus nog geen storm maar met wind uit het N/W en dan zit je min of meer
met golven die krachtig op de kust afkomen. De Kite-Surfer zit dicht op de vloedlijn, dus in ondiep water en met de kracht van de golven wordt er veel zand op en neer meegenomen in de golven wat als resultaat geeft dat er geen (zuiver) wit kan in zitten. Naar mijn inzien komen de kleuren van de golven en de rest van de foto duidelijk overeen met wat de werkelijkheid was. Ik woon nu al 58 jaar aan zee en de laatste 13 jaar op de zeedijk en dat zal je wel al gemerkt hebben dat de meeste foto's die ik plaatst daar iets mee te maken hebben. Neem me reactie aub niet verkeerd op en nogmaals bedankt dat je de moeite heb gedaan om me iets bij te brengen.
Ook bedankt aan deze die hebben gekeken en voor de reacties.
Gr, Daniel.Het moet een voorrecht zijn dat men uw foto wil aanschaffen, begrijp je mij?
Soms willen we allemaal beter worden,.. en ga nu straks niet schrijven..Ik wil me foto niet verkopenLast edited by Guest4; 7 mei 2014, 22:05.
Comment
Comment