Heb nochtans de instructies gevolgd zoals vermeld. Ik heb de foto gewist!
Je mag/kan hem nog terugplaatsen hier in hetzelfde topic maar dan op het juiste formaat.
Je hebt wellicht wel de juiste instructies qua plaatsing gevolgd, maar zonder eerst je foto op het toegelaten formaat te brengen.
Groetjes
Het zijn die instructies die ik heb gevolgd bouk, blijkbaar bij opladen naar Tinypic komt hij in 1500x1000. Ik zoek het vanavond wel verder uit. Alvast bedankt voor jullie reactie ;-)
Het zijn die instructies die ik heb gevolgd bouk, blijkbaar bij opladen naar Tinypic komt hij in 1500x1000. Ik zoek het vanavond wel verder uit. Alvast bedankt voor jullie reactie ;-)
Heb de oorzaak gevonden. Blijkbaar in TinyPic als je bij upload voor 'default' kiest gaat hij zelf het formaat aanpassen. Hierboven de aangepaste foto :P
Zeker geen slecht beeld. De koe komt door de beperkte scherptediepte mooi los van de achtergrond. Een aantal kleine puntjes.Het is een raar beels nu een dat er nog een klekn stukje kop van de andere koeien rechts van de voorste komt piepen, een paar stapjes naar links hadden hief misschien uikomst kunnen bieden.
Comment