Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind hem goed: de bal in beeld, de concentratie van de speler, en het klaarstaan van die 2 erachter. Je hebt de actie goed bevroren. Ook leuk hoe dat zelfde blauw terugkomt in de stoeltjes, helm en afsluiting.
Wel zou ik eens proberen met een stuk van de bovenkant eraf, tot daar waar de trappen van de tribune ophouden. Dan komt de focus meer te liggen op het spel.
FLICKRPHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
Scherpte en kleuren dik in orde hoor jessey, maar voor mij heb je er nu te veel afgehaald in je update.
Je legt dan wel meer de nadruk op het spel maar persoonlijk vind het een pano formaat in deze niet zo geschikt.
Groetjes
Scherpte en kleuren dik in orde hoor jessey, maar voor mij heb je er nu te veel afgehaald in je update.
Je legt dan wel meer de nadruk op het spel maar persoonlijk vind het een pano formaat in deze niet zo geschikt.
Groetjes
Witbalans aangepast, uitsnede krapper gemaakt maar wel in de 2/3 verhouding gelaten en een lichte vignetering toegevoegd om de aandacht te centraliseren.
(Onder het motto beelden zeggen meer dan woorden, maar als je het niet wilt laat maar weten dan haal ik het weer weg)
Witbalans aangepast, uitsnede krapper gemaakt maar wel in de 2/3 verhouding gelaten en een lichte vignetering toegevoegd om de aandacht te centraliseren.
(Onder het motto beelden zeggen meer dan woorden, maar als je het niet wilt laat maar weten dan haal ik het weer weg)
Helemaal mee eens..Had hem ook al binnengehaald...
De uitsneden is wel mooier maar de kleuren van het tenu van de slagman is nu te blauw
Hartstikke bedankt voor je 2e poging en voor je advies heb besloten dat ik toch vaker bij een wedstrijd of oefen partijen langs het veld moet staan.
Om tot betere resultaat te bekomen.
Comment