Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Collodion

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Collodion

andere versie:

Last edited by appelboom; 4 mei 2014, 09:40.
    þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
    Freelance bedrijfsfotograaf
    klikerdeklik hier voor mijn website!

Re: Collodion

I know ik ben ongeduldig :-p

Comment

OK je geduld wordt beloond, maar je gaat er niet blij mee zijn denk ik
      Zo kwamen ze van de natte plaat voordat ze in het bad gingen. Als je de periode wil naboodsen, dan is dat wat setting betreft niet goed gelukt. Ik heb ze vroeger weinig gezien deze portretten, maar ze kunnen er wel zijn geweest natuurlijk.
      Op zich zou ik dus in deze een pure z/w nemen met een sterk contrast vanwege je dof. Maar kijk maar wat je zelf wil maat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
        OK je geduld wordt beloond, maar je gaat er niet blij mee zijn denk ik
        Zo kwamen ze van de natte plaat voordat ze in het bad gingen. Als je de periode wil naboodsen, dan is dat wat setting betreft niet goed gelukt. Ik heb ze vroeger weinig gezien deze portretten, maar ze kunnen er wel zijn geweest natuurlijk.
        Op zich zou ik dus in deze een pure z/w nemen met een sterk contrast vanwege je dof. Maar kijk maar wat je zelf wil maat
        hé dank om te reageren...
        blij of niet, het is trail and error, ik had mss een andere titel moeten nemen :-)
        ik wilde hetzelfde effect creeren op een modern portret. De settings wil ik pas doen als ik de bewerking 100% onder de knie heb...
        Hoewel ik al gemerkt heb dat setting bij dit wetplate 90% van uw foto maakt of breekt. Dus mss moet ik maar eens tijd maken om eens iets in scene te zetten :-)

Ik heb ook een versie gemaakt met een sterk contrast geen pure Z/W ik heb er een klein tikje blauw bijgestoken.

Dankuwel voor de tips.

Comment

Working...
        X