andere versie:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Collodion
Collapse
X
-
-
Re: Collodion
I know ik ben ongeduldig :-pþú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!
-
OK je geduld wordt beloond, maar je gaat er niet blij mee zijn denk ik
Zo kwamen ze van de natte plaat voordat ze in het bad gingen. Als je de periode wil naboodsen, dan is dat wat setting betreft niet goed gelukt. Ik heb ze vroeger weinig gezien deze portretten, maar ze kunnen er wel zijn geweest natuurlijk.
Op zich zou ik dus in deze een pure z/w nemen met een sterk contrast vanwege je dof. Maar kijk maar wat je zelf wil maat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtOK je geduld wordt beloond, maar je gaat er niet blij mee zijn denk ik
Zo kwamen ze van de natte plaat voordat ze in het bad gingen. Als je de periode wil naboodsen, dan is dat wat setting betreft niet goed gelukt. Ik heb ze vroeger weinig gezien deze portretten, maar ze kunnen er wel zijn geweest natuurlijk.
Op zich zou ik dus in deze een pure z/w nemen met een sterk contrast vanwege je dof. Maar kijk maar wat je zelf wil maat
blij of niet, het is trail and error, ik had mss een andere titel moeten nemen :-)
ik wilde hetzelfde effect creeren op een modern portret. De settings wil ik pas doen als ik de bewerking 100% onder de knie heb...
Hoewel ik al gemerkt heb dat setting bij dit wetplate 90% van uw foto maakt of breekt. Dus mss moet ik maar eens tijd maken om eens iets in scene te zetten :-)
Ik heb ook een versie gemaakt met een sterk contrast geen pure Z/W ik heb er een klein tikje blauw bijgestoken.
Dankuwel voor de tips.þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!
Comment
Comment