Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Koolzaad
Collapse
X
-
-
Re: Koolzaad
Ik wou oorspronkelijk schrijven dat ik dit een mooie foto vind, Eddy (met die dreigende lucht en dat groen - gele landschap, dat mij eerlijk gezegd ook onmiddellijik deed denken aan de foto van Vosse, maar dat is uiteraard geen schande: alles is uiteraard al eens gefotografeerd ...), maar dat er ook iets aan schort: het rechterdeeltje met het groen weegt immers niet op tegen het overheersende geel, en dus zit er voor mij een onprettig kijkend gevoel van onbalans in deze foto.
Maar dan lees ik verder in de commentaren, en lees ik dat je ook in SC een plaat van dit landschap heb gepost. Ik ga daar kijken en inderdaad: die is er boenk op! Fantastische foto in SC, en onmiddellijk een illustratie van mijn scepsis te aanzien van deze foto in beginnershoek.
Vriendelijke groeten,
Yves (die zich nu onmiddellijk opnieuw naar SC landschappen rept om daar nog eens van je foto te gaan genieten en mijn appreciatie neer te schrijven)Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
Comment