Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

the force is strong with this one

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• the force is strong with this one

my little jedi.

originele foto
    Last edited by scorcher1982; 1 mei 2014, 23:14.

Re: the force is strong with this one

Hier is er precies toch iets met de witbalans misgelopen ( blauwe verkleuring ), aan de compositie te zien was dit ook meer een snapshot opname denk ik.

Mvg John
    http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Idee is goed, titel leuk gevonden.
      Echter persoonlijk vind ik ze niet zo geslaagd inflitsen had beter geweest denk ik.
      Al ben ik er zeker van dat het meisje plezier beleefd heeft.
      Ik heb geprobeerd de donkere delen op te lichten en dan nog kom ik er niet uit !
      Omdat je omhoog trekt lijkt de foto ook op geen enkel punt recht te staan.
      Lijkt harde taal, maar is met de beste bedoelingen geschreven.
      mvg Bruno D.G.
      Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

euhm de blauwe schijn is van een kleur filter in lightroom genaamd Xpro3. Vond het wel iets hebben.
        maar ja gelijk ze zeggen smaken verschillen.

mvg.
        Günther

Comment

ik ben ook geen fan van de bewerking, maar zoals je zelf zegt, dat is een kwestie van wat je maar graag ziet
          wat mij meer stoort is de vertekening, je hebt er al wat aan liggen trekken om hem wat beter te krijgen, maar het wringt toch nog wel
          voor de rest vind ik het eigenlijk wel best een leuke foto
          FLICKR PHOTOSTREAM
          Just try to comprehend that which you'll never comprehend

Comment

Het blauwe spreekt ook mij minder aan. De rest is al gezegd op technisch vlak. Soms heb je niet genoeg ruimte om een goede compo te maken, soms moet je kiezen welk onderwerp nu in beeld te nemen. Een leuke herinnering voor je familiealbum in elk geval.
            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Working...
            X