Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
scherpte ziet er goed uit...
kleur is met gemengd gevoel...
maar neem ik je ook niet kwalijk, op zo'n moment heb je eigenlijk een grijsverloop nodig ofzo...
Of je combineert de twee, zet er een andere hemel op en je werk wat aan de kleurtjes. Dan bekom je dit.
Je kan dan toch die voorgrond behouden omdat hij voor nog meer diepte zorgt.
Ik heb zomaar de eerste de beste lucht genomen, je kan er echter ook nog een betere inpassen als je wil.
Ik heb dan ook moeten werken met twee reeds verkleinde versies wat de kwaliteit niet ten goede komt.
Laat maar weten of ik terug moet verwijderen.
Groetjes
vindk wel sjiek gedaan laat maar staan hoor, ben blij dat er personen zijn die helpen en comentaar geven om betere foto's te nemen en eventueel te bewerken
Of je combineert de twee, zet er een andere hemel op en je werk wat aan de kleurtjes. Dan bekom je dit.
Je kan dan toch die voorgrond behouden omdat hij voor nog meer diepte zorgt.
Ik heb zomaar de eerste de beste lucht genomen, je kan er echter ook nog een betere inpassen als je wil.
Ik heb dan ook moeten werken met twee reeds verkleinde versies wat de kwaliteit niet ten goede komt.
Laat maar weten of ik terug moet verwijderen.
Groetjes
Comment