Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hij is weer heel mooi maar misschien had ik voor een groter strookje zee gekozen als evenwicht/rustpunt in het beeld. Nu vechten het rotsblok op de voorgrond en de lichte plek in de lucht beide om de aandacht
Hij is weer heel mooi maar misschien had ik voor een groter strookje zee gekozen als evenwicht/rustpunt in het beeld. Nu vechten het rotsblok op de voorgrond en de lichte plek in de lucht beide om de aandacht
Persoonlijk voel ik dat vechten zo niet aan. De rotsblok is idd. groot maar neemt door de belichting niet zoveel aandacht.
Prachtig .. misschien een klein beetje meer licht op de voorgrond ??
Luc, als je met zwarte achtergrond kijkt zie je volgens mij genoeg detail van de voorgrond.
Het is tegenlicht en ik voel het onnatuurlijk aan als ik de voorgrond nog meer ga oplichten.
Bedankt voor jullie gewaardeerde mening en het meedenken.
mvg,
Eddy
Volgens mij heb ik hem ergens in een boekske gezien Heb zovele boekskes gelezen de afgelopen dagen, maar 't zal wel ergens anders zijn geweest dat ik hem heb gezien Wat ik bijzonder vind, is de ingang van de foto... Als je daar bij stil staat dan lijkt het wel of je zo in loopt.
Comment