Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Generale repetitie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Generale repetitie

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
    Hier kan niets beter aan.
    Nou ...
    Ik sluit me aan voor wat betreft de DOF, belichting, scherpte en 'het' moment, het frêle van het zangeresje. Qua compo vind ik het doodjammer dat de microfoon een hap uit haar gezicht neemt. Indien er een micro aan te pas komt zoek je maar beter een hoek uit waarbij de micro geen hap uit het gezicht van de zanger / spreker neemt.

Slu !

Tjerri

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
      Nou ...
      Ik sluit me aan voor wat betreft de DOF, belichting, scherpte en 'het' moment, het frêle van het zangeresje. Qua compo vind ik het doodjammer dat de microfoon een hap uit haar gezicht neemt. Indien er een micro aan te pas komt zoek je maar beter een hoek uit waarbij de micro geen hap uit het gezicht van de zanger / spreker neemt.

Slu !

Tjerri
      Kan hier wel volgen hoor, en eigenlijk ook wel goed dat je dit even vermeld, want uiteindelijk is het de bedoeling dat TS er wat vanop steekt. Daarom is het beginnershoek, maar soms laat ik het gemakshalve ook wel eens afweten en hou het dan bij wat kortere comment. Beeld is wel sterk, en technisch heb je een punt..

Comment

Bedankt allemaal.
        Ik wil er hier op wijzen, dat het meisje heel dicht tegen de micro stond... en in mijn opinie is dat er in dit geval nergens een optie was om het gezichtje zonder micro in haar gezicht op de plaat te kunnen zetten. Ik heb echt in deze ruimte alle hoeken uitgeprobeerd. Ze hebben dit lied gisteren 4 keer geoefend.
        Heb nog zoveel te leren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sproet Bekijk bericht
          Bedankt allemaal.
          Ik wil er hier op wijzen, dat het meisje heel dicht tegen de micro stond... en in mijn opinie is dat er in dit geval nergens een optie was om het gezichtje zonder micro in haar gezicht op de plaat te kunnen zetten. Ik heb echt in deze ruimte alle hoeken uitgeprobeerd. Ze hebben dit lied gisteren 4 keer geoefend.
          Volledig mee eens.
          Je ziet duidelijk haar mondje wat voor dit soort fotografie al een succes is.
          Nog eens proficiat met deze opname.
          Mvg,
          Eddy
          Smaken verschillen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk bericht
            De andere is mooi, maar als je deze gezien hebt....
            Heel knap !
            Mvg.
            + 1 (als we het over dezelfde andere hebben): deze foto heeft nog meer impact.
            Niet geschoten is altijd mis ...

Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

Comment

Working...
            X