Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Soda

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Soda

Vandaag eens geëxperimenteerd met de Speedlite van m'n pa. Eigenlijk de eerste keer dat ik zoiets doe, een testje op de eettafel. Beide objecten zijn pal van boven belicht off-flash (580 EX doormiddel van een diffuser, 50 mm en 1/32 Power).

Ruud

Nog een voorbeeld.

Updates naar idee Loeky

Canon EOS 600D
    Sigma 30mm Art
    ƒ/16.0
    30.0 mm
    1/200
    ISO 100
    Manual

Last edited by RuudJB; 28 april 2014, 21:33.
    Canon 600D - Sigma 30 1.4 Art - Canon 50 1.8 - Canon 85 1.8 USM - Canon 18-55

Re: Soda

voor mij twee fraaie foto's, al had ik misschien nr 1 wat meer ruimte gelaten aan 1 zijde (minder centraal of ingekaderd) . Deze is erg mooi.
    nr 2 : is erg mooi belicht, wel een beetje vreemd dat het glas lijkt te zweven. Dus stel ik voor onderaan de helft eraf te snijden. Dat zal die indruk verminderen, denk ik.

Comment

Danku. Die tweede was op een hoogglans zwart dressoir, hierdoor waren er reflecties, maar die heb ik toch weg gepoetst. Dat was namelijk helemaal een raar gezicht.

Ruud

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
        voor mij twee fraaie foto's, al had ik misschien nr 1 wat meer ruimte gelaten aan 1 zijde (minder centraal of ingekaderd) . Deze is erg mooi.
        nr 2 : is erg mooi belicht, wel een beetje vreemd dat het glas lijkt te zweven. Dus stel ik voor onderaan de helft eraf te snijden. Dat zal die indruk verminderen, denk ik.
        Inmiddels een update naar uw idee.

Comment

mooie tweede.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
          X