Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ben hier dezelfde mening toegedaan als mijn voorganger. Vooral dan nog omdat het bovenste deel bewerkt is en het onderste niet.
Waarschijnlijk om het gebouw in de achtergrond en de auto links minder aandacht te laten trekken, maar toch is het niet mijn ding.
De auto zelf staat er heel mooi op, mede door het gekozen standpunt wat de neus nog imposanter maakt.
Groetjes
Idem, maar misschien zou het helpen om de achtergrond niet zo soft te maken en het contrast veel kleiner te maken tussen de auto (die er mooi opstaat) en de achtergrond.
Het geel knalt mooi hier. Reflectie stoort mij niet. Alhoewel het mij in eerste instantie niet zo stoorde, is de achtergrond inderdaad nogal artificieel. Daardoor wordt je aandacht er naartoe getrokken. De bedoeling was wellicht om de auto los te krijgen van de achtergrond, maar doordat het contrast nu zo groot is wordt je aandacht toch getrokken naar die onnatuurlijke achtergrond.
Nou ik mag het eerlijk gezegd wel. Het is een oud wagentje en die surrealistische achtergrond past vind ik bij dit oud wagentje die niet meer van deze tijd is. Knap gedaan.
Comment