Dit was een mogelijk beeld voor de challenge van deze maand maar ik heb iets anders geplaatst
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
licht en donker
Collapse
X
-
-
Re: licht en donker
Oorspronkelijk geplaatst door Kai57 Bekijk berichtHeel fraai. Wat een detailscherpte. Ga zeker meteen kijken wat je wel hebt ingezonden.
bedankt alvast voor je reactie hier !bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RuudJB Bekijk berichtErg mooi! Mag ik vragen wat voor een setup je hebt gebruikt?
2 meter achter het model is het achterraam (zuiden)van mijn living, aan de rechterkant de draperie dichtgetrokken en een groot zwart karton als achtergrond voor geplaatst
aan de voorkant van de living (noord) is er ook een raam daar ook de draperies half dicht getrokken om niet al te veel licht te krijgen, bovendien is dat bijna 8 meter verwijderd van het model
camera op statief, scherpstellen op het oog en a d h van het histogram de belichtig wat bijsturen om op de randlijn net niet te overbelichten ...
150 macro f7.1, 1/40e en 400 iso in dit geval.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtHeel eenvoudig en zonder kunstlicht :
2 meter achter het model is het achterraam (zuiden)van mijn living, aan de rechterkant de draperie dichtgetrokken en een groot zwart karton als achtergrond voor geplaatst
aan de voorkant van de living (noord) is er ook een raam daar ook de draperies half dicht getrokken om niet al te veel licht te krijgen, bovendien is dat bijna 8 meter verwijderd van het model
camera op statief, scherpstellen op het oog en a d h van het histogram de belichtig wat bijsturen om op de randlijn net niet te overbelichten ...
150 macro f7.1, 1/40e en 400 iso in dit geval.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van TapatalkCanon 600D - Sigma 30 1.4 Art - Canon 50 1.8 - Canon 85 1.8 USM - Canon 18-55
Comment
-
knap gedaan Frans. perfecte belichting met veel detail. Ook de belichting onder de kin vind ik een meerwaarde.
Ik vermoed dat deze komt door reflectie op vloer. kortom ne knappe foto.
grtjs MarcPerfectie is niet van deze wereld. We kunnen het hooguit benaderen.
Comment
Comment