Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wie wil daar een foto van mij?
Collapse
X
-
-
Re: Wie wil daar een foto van mij?
Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk berichtLeuk zo door het raampje
Wel jammer van die harde schaduw op de muur
grt. Ria
Mvg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk berichtLeuk zo door het raampje
Wel jammer van die harde schaduw op de muur
grt. RiaOorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk berichtEn spijtig van het harde licht.
Mvg.
Met volle zon rond de middag heb je dit natuurlijk. Vond het toch een leuke foto om te plaatsen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtInderdaad niet de ideale omstandigheden maar het moment heb je toch maar weten te stelen.
Zibro, bedankt voor het kijken en reactie.
Comment
-
De omgekeerde wereld...
Moest de fotograaf niet binnen zitten en zich afvragen wat hij mag verwachten van dit roofdier
Alhoewel je dat meestal nadrukkelijk ziet in een foto vind ik zeker dat je ook in die lichtomstandigheden kan/moet foto's maken.
Leuke foto.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtAlles geschreven en je kan er nu dus alle kanten mee uit JPOorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtDe omgekeerde wereld...
Moest de fotograaf niet binnen zitten en zich afvragen wat hij mag verwachten van dit roofdier
Alhoewel je dat meestal nadrukkelijk ziet in een foto vind ik zeker dat je ook in die lichtomstandigheden kan/moet foto's maken.
Leuke foto.
Groetjes
Marc
Ik vond het gewoon een te leuke pose om net op de plaat te zetten ondanks de felle zon. Misschien dat je het met PS die schaduw zou kunnen wegdoen en de belichting een beetje temperen, maar ik heb alleen maar LR.
Comment
Comment