Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dagpauwoog

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dagpauwoog

Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Re: Dagpauwoog

Scherpte ligt op de achterste vleugel wat het pauwoog accentueert Je bent wel een betere strobist Louis

Comment

Is inderdaad niet makkelijk. Zeker als je het niet gewoon bent.
      Heb vandaag de godganse dag gemacro'd in de vrije natuur en heb er amper twee die misschien bruikbaar zijn
      Zou het er waarschijnlijk niet beter van af brengen.

Groetjes
      Marc
      Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Je vlinder staat er heel mooi op Ook een mooie compo
        grt. Ria

Comment

Is inderdaad niet makkelijk, ik heb hier ook al wat afgevloekt op die wind
          Lijkt me toch een goede poging.
          Groetjes,
          Dominic

Comment

Bij deze een dikke " Dank u " aan allen voor het kijken en reageren, zowel in beginnershoek als andere onderdelen van fotohoek. Zal mijn laatste " Dank u " zijn aan allen die in het verleden keken en reageerden en de toekomst zullen kijken en reageren daar er nogal wat te doen is om de mensen te bedanken voor hun reactie. Bij deze dus " Dank u " aan alle , al dan niet BD'ers.
            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
              Bij deze een dikke " Dank u " aan allen voor het kijken en reageren, zowel in beginnershoek als andere onderdelen van fotohoek. Zal mijn laatste " Dank u " zijn aan allen die in het verleden keken en reageerden en de toekomst zullen kijken en reageren daar er nogal wat te doen is om de mensen te bedanken voor hun reactie. Bij deze dus " Dank u " aan alle , al dan niet BD'ers.
              Graag gedaan Louis, en ik ken de materie over het bedanken, maar we moeten ook oppassen dat we nu niet doorschieten maat. Van mij mag je rustig na een een aantal reacties bedanken hoor. Tja het systeem, het zal ook nooit goed zijn voor iedereen maatje
              Bij deze HEEL GRAAG GEDAAN, EN NOG MAAR EENS HEEL GRAAG GEDAAN Potver, nu staat ge weer bovenaan

Comment

Working...
              X