Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hij keek naar mensen ,ik keek naar hem...+ update
Collapse
X
-
-
Re: Hij keek naar mensen ,ik keek naar hem...
Zeer mooi beeld, spijtig dat de rechter benedenhoek zichtbaar gephotoshopt is.
Mvg,
WimNikon D610 - Nikkor 24-85mm f/3.5-4.5 - Nikkor 50mm f/1.8 - Nikkor 80-200mm f/2.8 ED - Nikkor 105mm f/2.8 micro
500px.com/wimdekoster
-
Oorspronkelijk geplaatst door wdk Bekijk berichtZeer mooi beeld, spijtig dat de rechter benedenhoek zichtbaar gephotoshopt is.
Mvg,
WimA7 f1.4 fuji F2 & F1.4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wdk Bekijk berichtZeer mooi beeld, spijtig dat de rechter benedenhoek zichtbaar gephotoshopt is.
Mvg,
WimOorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk berichtidd nog eens terug door ps halen en wat mooier afwerken. verder leuk momentOorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtZeer mooie foto. De bewerking is al genoemd.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Re: Hij keek naar mensen ,ik keek naar hem...+ update
Deze poging is volgens mij goed gelukt Sien. Mooi gedaan hoor !
Mvg john
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk berichtDeze poging is volgens mij goed gelukt Sien. Mooi gedaan hoor !
Mvg johnvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Ik zou het een hele mooie vinden Sien, mocht je niet op tal van plaatsen dat onzorgvuldige cloonwerk zien.
Zelfs in je update is het nog steeds al te duidelijk. Ofwel hebt teveel die terugkerende structuur in een lijntje, of elders loop het lijntje niet door, er staat een lijntje dat er niet hoort, naast de man zijn linkervoet zie je ook nog sporen, uiterst links ter hoogte van het onkruid aan de gevel ook.....
Clonen en clonen is twee hé Sien.
Groetjes
Comment
-
Persoon mooi in beeld Sien het cloonwerk is reeds gezegd,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Had een mooi portret geweest (met voegen die niet verspringen)...
Veel oefenen Sien. Er zijn zaken die omzeggens niet te reconstrueren zijn met
clonen maar het is pas door het frequent te doen dat je techniek beter zal worden.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Comment