Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Pinksterbluumpke
Collapse
X
-
-
Re: Pinksterbluumpke
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht(zelf zou ik de verlepte verwijderd hebben)
Comment
-
Bedankt Sien en Mark voor het kijken en jullie reacties.
De volgende keer zal ik een bloempje zonder verwelkte soortgenoten op een tak uitkiezen.
Voor mezelf vond ik dit wel leuk... een bloem die nog moest uitkomen, enkele in volle bloei, samen aan een tak met enkele bloemen die zijn beste tijden hebben gehad.
Tja... de natuur zonder ingrijpen van de mens!Last edited by Sproet; 22 april 2014, 21:19.Heb nog zoveel te leren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sproet Bekijk berichtTja... de natuur zonder ingrijpen van de mens!
Hier had ik ook liever enkel de opengebloeide bloemen gezien. Bg is wel heel mooi gekozen. Je kan er eventueel een stukje onderaan afdoen en de rest wegclonen. Dit is mijn mening hierover. Jij bent de auteur en je doet ermee wat je wilt.
Mvg john
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk berichtMisschien is dit meer iets voor een drieluik?
Mvg johnHeb nog zoveel te leren
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sproet Bekijk berichtBedankt Sien en Mark voor het kijken en jullie reacties.
De volgende keer zal ik een bloempje zonder verwelkte soortgenoten op een tak uitkiezen.
Voor mezelf vond ik dit wel leuk... een bloem die nog moest uitkomen, enkele in volle bloei, samen aan een tak met enkele bloemen die zijn beste tijden hebben gehad.
Tja... de natuur zonder ingrijpen van de mens!Oorspronkelijk geplaatst door Sproet Bekijk berichtWaarom een drieluik... als het in een plaatje kan?
Mvg john
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk berichtIk persoonlijk zal het mooier vinden, en het "verhaal" uitschieten-open bloem- uitgeleeft komt beter tot zijn recht volgens mij.
Mvg johnHeb nog zoveel te leren
Comment
-
Graag gedaan. Ben benieuwd naar het resultaat!
Mvg john
Comment
Comment