Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Julie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Julie








    update:





    update 2 zw: ( ik heb even gezocht maar heb niets gevonden over een regel dat er maar 1 update zichtbaar mag getoond worden, ik vind alleen iets dat er max 3 foto's per topic zichtbaar mogen zijn. En anders laten jullie maar iets weten )









    Last edited by zibro; 23 april 2014, 19:24.
    Groetjes,
    Dominic

  • #2
    Re: Julie

    aparte toning, ligt smaakgevoelig Een beetje mijn beginjaren fotografie kleurspectrum 1970 en dat vond ik persoonlijk geen mooie periode
    Je compo daarentegen dominic kan ik aardiig smaken, maar zou persoonlijk de portretstand aanhouden en links ook een stuk eraf. Is persoonsgebonden hoor

    Comment


    • #3
      Re: Julie

      Mooie foto, toning is smaak.

      Comment


      • #4
        Re: Julie

        Inderdaad, de bewerking is smaakgevoelig. wanneer ik bij mijn ouders in de fotoalbums blader dan kom ik er gegarandeerd ook van deze tegen. Persoonlijk vind ik het wel iets hebben, de korrel mocht voor mij wel ietske minder zijn.

        Mvg John
        http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

        Comment


        • #5
          Re: Julie

          yep..vind dit toch wel mooi gedaan.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Julie

            Ik zal nog een paar keer moeten komen kijken, model en foto meer dan ok de bewerking....
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: Julie

              Toning is zeker smaak en persoonlijk kies ik ook niet voor deze.
              Je compo vind ik wel héél goed en de uitstraling van je huismodelleke Julie kan elke toning de baas.
              De shoot was misschien niet gepland anders had ik haar onderhemdje verborgen (detail).
              Mooie foto Dominic.
              mvg,
              Eddy
              Smaken verschillen

              Comment


              • #8
                Re: Julie

                Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                aparte toning, ligt smaakgevoelig Een beetje mijn beginjaren fotografie kleurspectrum 1970 en dat vond ik persoonlijk geen mooie periode
                Je compo daarentegen dominic kan ik aardiig smaken, maar zou persoonlijk de portretstand aanhouden en links ook een stuk eraf. Is persoonsgebonden hoor

                Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
                Toning is zeker smaak en persoonlijk kies ik ook niet voor deze.
                Je compo vind ik wel héél goed en de uitstraling van je huismodelleke Julie kan elke toning de baas.
                De shoot was misschien niet gepland anders had ik haar onderhemdje verborgen (detail).
                Mooie foto Dominic.
                mvg,
                Eddy
                De toning is inderdaad smaak, dat begrijp ik best.
                Ik zal een update plaatsen met een andere benadering en gelijk ook links wat gecropped zoals Mark voorstelt.

                De shoot was zeker niet gepland, ik was in de tuin wat aan het spelen met mijn macro lens toen ik zag dat mijn dochter mij in de gaten had vanachter het raam.
                Deze foto is dan ook genomen vanachter een beregend raam. Het groen en grijs dat je kan zien is de reflectie van het gras en de inrit.
                De crop was zo gekozen omdat boven en onder teveel storende elementen aanwezig waren.

                Bedankt aan iedereen die reeds gereageerd of gekeken heeft.
                Groetjes,
                Dominic

                Comment


                • #9
                  Re: Julie

                  Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                  De toning is inderdaad smaak, dat begrijp ik best.
                  Ik zal een update plaatsen met een andere benadering en gelijk ook links wat gecropped zoals Mark voorstelt.

                  De shoot was zeker niet gepland, ik was in de tuin wat aan het spelen met mijn macro lens toen ik zag dat mijn dochter mij in de gaten had vanachter het raam.
                  Deze foto is dan ook genomen vanachter een beregend raam. Het groen en grijs dat je kan zien is de reflectie van het gras en de inrit.
                  De crop was zo gekozen omdat boven en onder teveel storende elementen aanwezig waren.

                  Bedankt aan iedereen die reeds gereageerd of gekeken heeft.
                  Dan heb ik al gelijk een andere kijk erop dominic Vanachter een beregent raam verklaart e.e.a. natuurlijk Op die manier heb je er dan toch iets leuks van gemaakt en ons op een verkeerd spoor gezet wat helemaal niet erg is. Zo zie je maar

                  Comment


                  • #10
                    Re: Julie

                    Mooie up, ivm uw reflectie omdat ge door glas trekt. Probeer eens 1stop overbelichting, het werkt echt . Ik heb die tip hier een paar weken terug gekregen van Mgtf . EEN GOUDEN TIP.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Julie

                      Ik hou het toch op je eerste benadering.

                      Mvg john
                      http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Julie

                        Ja, voor mij ook de eerste.
                        Heb nog zoveel te leren :)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Julie

                          Ik vind de toning van de eerste ook heel mooi met die subtiele kleuren.
                          FLICKR PHOTOSTREAM
                          Just try to comprehend that which you'll never comprehend

                          Comment


                          • #14
                            Re: Julie

                            Versie 2 is echt wel mijn ding!
                            þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
                            Freelance bedrijfsfotograaf
                            klikerdeklik hier voor mijn website!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Julie

                              Allebei apart, wat geeft ie in z/w?
                              PS: wat een kijkers heeft de dochter seg!


                              Sent from my iPad using Tapatalk.
                              Toon Nikonian
                              D700/D7000/glaswerk Nikkor

                              Comment

                              Working...
                              X