Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je hebt de opname blijkbaar serieus verdonkert te zien aan en in de rood-witte schoorsteen. Van sfeer en presentatie vind ik het zeker goed. Mijn bootje zal hier niet passeren is ondertussen in de haven aan de ketting gelegd !
Vriendelijke dank aan de mensen die gereageerd hebben.
Raymond: heb er speciaal voor jou het origineel met exif bijgestoken.
Om 20.53 uur 04 april laatstleden was er niet echt behoefte serieus te verdonkeren
Nu ik hem in het groot bekijk... Mooi gedaan, zou zelfs nog de donkere groene delen durven oplichten en iets versterken in kleur, wat een nog mooier contrast kan geven. Mijn smaak, dus nie veel van aantrekken Marc
Vriendelijke dank voor de bijkomende reacties.
Mark Guy...zou je voorstel met plezier uitproberen...maar het zijn net groen (en rood) die mij overwegend in plan laten.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment