Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste urban projectje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn eerste urban projectje

Goedemiddag samen,
    hieronder mijn eerste urban pics ooit, vanmiddag geschoten

of

Mvg Geeraard
    Canon EOS 700D | Canon EOS 400D | Sigma 24-70 f2.8 | Tamron 70-200 f2.8 | Tamron 11-24 | Canon 50mm 1.8 | Tamron 28-300 | Tamron 90mm 2.8 | Canon Speedlight 430EX II
    https://www.facebook.com/GeeraardHensFotografie

Re: Mijn eerste urban projectje

De 2de vind ik minder. de 1ste vind ik een leuk standpunt maar op een of andere vind ik dat de diepte (hoogte) er niet volledig uitkomt, in de laatste zit die diepte er wel goed in.

Comment

toffe locatie.
      Gebruik je een statief?
      Veel staat schuin en niet volledig op de foto. Ook heb je last van lensvertekening, vooral in je 1e

Maar wel goeie poging
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Ik ben zelf nog steeds een beginneling, dus echt technisch beoordelen zal ik niet doen ;-) maar de 2e en 3e foto vind ik zeker een zeer goede poging.

Het gebruik van ©copyright in foto's moet kunnen, maar bij velen worden ze vaak veel te groot en opvallend geplaatst waardoor je je laat afleiden van de foto zelf... Misschien in uw geval de helft kleiner zetten, en ±50% doorschijnend (opaciteit) zetten, en zal al een stuk rustiger zijn.

Benieuwd naar nog meer urban projecten, keep up the good work!
        Nikon D750 + Nikkor 50mm 1.4G + Nikkor AF-S 24-120mm F/4.0G ED VR - visit my Flickr! www.flickr.com/flandrach

Comment

Hallo iedreen, bedankt voor de commentaren.
          @noenkelmi: ik heb de fotos rechtgezet met lightroom, zou goed moeten zijn, behalve de
          2de, die ben ik vergeten
          Deze fotos zijn zonder statief getrokken, was op wandel met vrouw en kinderen, al blij dat ik camera bij had
          Wat betreft lensvertekening, ook dat zou gecorrigeerd moeten zijn. :/
          @flandrach, ik zal volgende keer de handtekening eens aanpassen volgens uw tips

Verstuurd vanaf mijn SM-T310 met Tapatalk
          Canon EOS 700D | Canon EOS 400D | Sigma 24-70 f2.8 | Tamron 70-200 f2.8 | Tamron 11-24 | Canon 50mm 1.8 | Tamron 28-300 | Tamron 90mm 2.8 | Canon Speedlight 430EX II
          https://www.facebook.com/GeeraardHensFotografie

Comment

Working...
          X