Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Begroeting
Collapse
X
-
Begroeting
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WARLabels: Geen
-
-
Re: Begroeting
mooi ook het water.
lijkt wel of ze zand spuit.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Bedankt voor de reacties , ik had er zelf een beetje mijn twijfels over , het was ook de eerste keer dat ik met LR 5 aan de slag gingMvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment
-
-
Comment
-
Mooi effect dat spuiten.
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Mooi moment heb je hier.
Heb hem al verschillende keren bekeken...
kom daarbij steeds tot dezelfde bedenking.
Volgens mij mag er gerust wat meer zwart in. Er is alvast ruimte voor. Omdat ik de bomenrij achter de
rechtse sleper wat grijzig vind. (Denk dat dit met smaak te maken heeft en gelukkig maar heeft de fotograaf daar het laatste woord in.)
Klein (sensor)vlekje li naast de rechter waterpluim.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichttof gedaan
kijk eens naar je horizon
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtVolgens mij mag er gerust wat meer zwart in. Er is alvast ruimte voor. Omdat ik de bomenrij achter de
rechtse sleper wat grijzig vind. (Denk dat dit met smaak te maken heeft en gelukkig maar heeft de fotograaf daar het laatste woord in.)
Klein (sensor)vlekje li naast de rechter waterpluim.
Groetjes
Marc
Dat vlekje is een klein foutje van mij zelf . Mijn toestel heeft een vaste lens dus geen stof al goed .
Alvast bedankt voor de reactiesMvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door photo dante Bekijk berichtVoor mij de eerste foto, de boot die begroet wordt valt nu weg, alle detail gaat verloren.
De eerste is mooi
Aan de rechtse waterpluim helemaal boven komt er precies een stok tevoorschijn (??).
Er zijn links ook een paar zwarte spikkels te zien in de bomen, maar dat kunnen vliegende meeuwen zijn.
Rechtzetten OK, maar dus qua contrast ook liever de eerste. Knappe foto hoor.
Groetjes
Comment
-
Dante & Djivan bedankt voor de commentaar , Ja het is voor wat leren om een goede zwart wit neer te zetten
Djivan die pikkels zijn idd meeuwen die vliegen daar altijd in mijn wegMvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
Comment
Comment